کد مطلب: ۵۶۶۳۵۳

سود سهم من چقدر است؟

سهامداران بخوانند / هر سهم چقدر سود داد؟ / جزئیات تقسیم سود ۲۲۸ هزار میلیاردی در بورس

سهامداران بخوانند / هر سهم چقدر سود داد؟ / جزئیات تقسیم سود ۲۲۸ هزار میلیاردی در بورس

در این گزارش به جزئیات تقسیم سود در ۴۱ صنعت پرداخته شده و لیستی گسترده از سهامی که تقسیم سود داشته‌اند را می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیر ماه هر سال فصل برگزاری مجامع و تقسیم سود در سهام مختلف است. اما امسال اوضاع چطور است؟ با توجه به کرونا و تعطیلی‌های ناشی از این ویروس اخبار مختلف و بعضا متفاوتی درباره برگزار شدن یا نشدن این مجامع منتشر شده است. اما هر سهم چقدر سود داده است؟

در این گزارش به جزئیات تقسیم سود در ۴۱ صنعت پرداخته شده و لیستی گسترده از سهامی که تقسیم سود داشته‌اند را می‌توانید مشاهده کنید. این تصاویر برگرفته از دنیای اقتصاد است.

1 22 scaled

اما جزئیات بیشتر هر سهم را در تصویر زیر ببینید:

1 23 scaled

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • tak تیرانداز 2

    سرصدا نکنید که سهامتون هم فروش میشه یه آب روش
    هیج کاری نمی‌تونید بکنید بیچارهای ایران

  • ناشناس

    سلام
    زیاد سود سود نکید همدستان سازمان بورس ۱۱ماه بورس
    سرمایه گذاری کردم اصل پول ما را بر گردونید ۲۰ درصد هم
    ماله شما ما بریم از این بازار شما گوره منو گم کنیم
    نمی دونم در حق کی بدی کردیم گرفتار بازار شما شدیم

  • مریم

    کجا سود تقسیم کردند .
    مثالی برایتان میزنم تا قشنگ.روشن شوید .
    سهم بجهرم پارسال در قیمت ۱۰۰۰ تومان به مردم انداختن و حالا قیمتش رسیده به ۲۴۰ تومان یعنی ۷۶ درصد ریزش .و حالا بعد از یک سال ۸ ریال سود تقسیم کردن .و یا سهم خودرو پارسال ۸۵۰ تومان به مردم انداختن و حالا قیمتش رسیده به ۲۰۰ تومان و بعد از یک سال سهام داری ۵۰ تومان زیان برای هر سهم ساخته .
    و یا بکام پارسال با قیمت ۷۰۰ تومان به مردم انداختن و حالا قیمتش رسیده به ۲۷۵ تومان. و امسال ب رای هر سهم ۵ تا تک تومانی سود تقسیم کردن .
    و یا اتکام در قیمت ۹۰۰ تومان به مردم انداختن و حالا قیمتش رسیده به ۵۰۰ تومان یعنی ۴۰ در صد ریزش و کلا یک میلیون دویست سود دادن من ولی قیمتش نزدیک به ۵۰ درصد ریزش .
    همراه اول پارسال در قیمت ۵۰۰۰ تومان به مردم انداختن و حالا قیمتش رسیده به ۲۰۰۰ تومان و برای هر سهم ۲۰۸ تومان سود تقسیم کرده.
    ویا چدن پارسال در قیمت ۳۵۰۰ تومان به مردم انداختن و حالا قیمتش رسیده به ۴۰۰ تومان یعنی نزدیک به ۵۰. درصد. ریزش .
    شستا که پارسال ۶۵۰۰ تومان به مردم انداختن و حالا قیمتش رسیده به ۱۲۰۰ تومان یعنی نزدیک به ۵۰ درصد ریزش.
    و در تنها سهمی که مدیر عامل درستکار داشته و حق خوری نکرده سهم نوری هست که هم قیمت سهمش از ۶۵۰۰ تومان رشد کرده تا ۹۳۰۰ تومان و مبلغ ۱۴۳۰ تومان یعنی ۱۰۳ درصد سود تقسیم کرده .و باید دست این مدیر عامل. را ماچ کرد .
    ولی بقیه سهم ها من جمله خودرو باید مدیر عاملهایشان توسط قوه قضاییه محاکمه بشوند تا ببینند پارسال روی چه حساب. و کتابی سهم ها.را باد کردن و به مردم فروختن و حالا با ۶۰ درصد ریزش مردم بدبخت را در بورس فلج کردن .
    آقای رئیسی بیا تو را به قرآن قسم چیزی دیگر نمانده تا سکته کنیم ..تورم رشد کرده و تمام اجناس. و کالاها صد برابر شدن ولی سهم های ما منفی شدند .یعنی کل دارایی ما در این اوضاع بد اقتصادی صفر شده ..

    • Seyed...

      سلام وقت بخیر من زیادسردرنمیارم ازاین جدول بندیاواسامیایی که توجدول بودن ولی همینقدمیدونمومطمئنم که نه تنهارئیسی هیچ کاری نمیتونه برای دوای دردوحق مردم بکنه بلکه چیزی ازشون نگذره هم قنیمته جای شکرش باقیه خانم محترم این دولت دیگه دوره رضاشاه نیست بخوربخورفراوانه وچون این بخوربخوراپیش مردم فاش شده دولت هم علنیش کرده

    • نوری

      نوری و جم انصافا خیلی خوب بودن. من نوری رو چون اسم خودمم نوری هست خریدم. عجب سهمیه

  • ناشناس

    س آقایون که سهام میخرن پول ما چی میشه من چهل درصد کافی نت فروختم الان ازساله ۱۳۹۹ برج پنج سهام خودم فروختم چرا پول منو نمیدن چرا ما مردم ساده اطمینان کردیم چرا حقه ما رو نمیدن خواهشن رسیدگی کنید ما به کی بگیم چرابزرگهای نمی کنین سراوانی اززابل

  • مسعود

    این درواقع همون پولی که پارسال ازجیب ماها برداشتیت دزدا
    الان میخواید به اسم سود برگردونید
    ای کلکا وشیطون بلاها

  • ناشناس

    از پول خودمون بخودمون سود میدن .سود پرداختی و بیشترشو هم از حسابمون بر میدارن.خوردن پولامونو سیر نشدن سود تقسیمی کلاهیه که سر سهامداران بی اطلاع می زارن

  • ناشناس

    تابوده همین بوده

  • ناشناس

    سلام، میشه توضیح بدین که چرا دو تا سود مربوط به یک سهم تو پرتفوی من هست ، این یعنی چی

  • ناشناس

    سالهاست که مردم سود سهام خود را به دلیل بی اطلاعی و یا بخاطر ترس از کرونا و نرفتن به بانک دریافت نکردن…لطف کنید سودهای این چند سال سهامداران رو به سجامشون واریز کنید..برای نمونه من سه ساله سود تاپیکو رو نگرفتم الان که میرم بانک میگه زنگ بزنید به امور سهام و سودتون دست ما نیست و وقتی به امور سهام زنگ میزنم میگن برو بانک …این حمایت از سهامداره???سودهای این چند ساله تو جیب کی میره چرا سود رو نمیدن چرا سهامدار رو اذییت میکنن …

  • ناشناس

    سلام دوستان امسال خودرو سود داده؟