کد مطلب: ۵۱۹۰۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سود سهام عدالت سال ۹۸ چه شد؟

سود سهام عدالت سال ۹۸ چه شد؟

آخرین اخبار از زمان پرداخت سود سهام عدالت حاکی از این است که امسال به مانند سال گذشته سود سهام عدالت تا پیش از سال پرداخت نمی‌شود و مردم باید در بهار سال بعد منتظر دریافت این سود باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین اخبار از زمان پرداخت سود سهام عدالت حاکی از این است که امسال به مانند سال گذشته سود سهام عدالت تا پیش از سال پرداخت نمی‌شود و مردم باید در بهار سال بعد منتظر دریافت این سود باشند.

این درحالیست که پیش از این وعده پرداخت در اسفند ماه اعلام شده بود اما در وعده جدید دیگر هدی سعادتی، رییس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفته است: قرار بود سود سهام عدالت تا پایان سال واریز شود که به علت درگیری مجلس با بودجه، مقرر کردیم تا سه ماه ابتدایی سال آینده سود به حساب سهامداران عدالت واریز کنند.

در سال گذشته میزان سود پرداختی برای کسانی که سهام عدالت کامل یعنی یک میلیون تومانی داشتند ۲۰۰ هزار تومان بود اما برای امسال هنوز مشخص نیست که رقم دقیق پرداختی سود سال ۹۸ چقدر است.

مسئولان در اجرای آزادسازی سهام عدالت، فروش آن، واریز سود و دیگر سیاست‌هایی که قرار بود به پیشتوانه سهام عدالت انجام شود بدعهدی‌های فراوانی کرده‌اند که موجب اعتراض سهامداران شده است. برخی از آنها می‌گویند با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها سود سهام عدالت سه ماه بعد ارزشی ندارد.

«تا سه ماه دیگه اون پول چه ارزشی داره همون مرغم ک باهاش میتونستی بگیری نمیشه گرفت»

«مردم به سخره گرفتید میگید واریز میشه یه دفعه میاد میگید نمیشه جمع کنید بابا»

«آقایان مسول سودچرااین کارو به مردم میکنم به خدا مردم برای لباس عیدی بچها شرمندشانن سود واریز کنن»

«اخه چرا مردم اذیت میکنید مگه ما مسخره شماییم که هی امروز فردا میکنید جلو فروششوکه بستید سودم که نمیخوایید بدین مردم مشکل دارن نیاز دارن خوب»

«چرا گفتید سجام ثبت نام کنید الکی یه پول اضافه ام به ون دادیم .مسخره کردید .نخواستیم بابا.»

پیش از این، محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفته بود: واریز سود سهام عدالت افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، به حساب آنها واریز می‌‌شود، سود سال ۹۸ سهام عدالت افرادی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند توسط شرکت سمات واریز می‌شود.

برای مطالعه بیشتر می‎‌توانید گزارش « سود سهام عدالت تا عید واریز می‌شود؟ » را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره ۱۴۰۰ با خوشی شروع نکنید همه ی امیدمون فروش سهام عدالت وسودش بود که یک جفت کفش بخریم خواب به چشمتون نیا حضرت عباس نابودتون کنه قرض کردیم حالا چکار کنیم خونه خراب شید

  • ناشناس

    سود رو احتمالن گذاشتن نزدیک انتخابات بدن که شور و اشتیاق در مردم ایجاد کنه

  • مجید

    ماکه هنوزسود پارسال رو دریافت نکردیم اینهم بالای اون
    فکر کنم نخواستن الکی خرجش کنیم واسمون پس اندازش کردن که رویهم جمع بشه یکدفعه یک پراید جاش بدن

  • یه ایرانی

    تجارت نیوز لطف کن همه نظرها پخش مگه کشور ما مردم سالار نیست چرا پخش نمیکنین بخدا خیلی از نظرها واقعیت هستن نه توهین یا بی شعوری یا الفاظ نامناسب

  • همدانی

    گوشت گران.خونه گران.ازدواج هیچی.شغل هیچی.یعنی خیلی بی کفایتین.من 26سالمه مجردم توی هفت آسمون یه ستاره هم ندارم.سهامم ک فروختم اونم هیچی جلوشو بستن سریع

  • ناشناس

    ببخشید من نفروختم هیچیش ولی گذاشته بودم برا فروش ولی فروش نرفت بازم میریزن سودش

  • ناشناس

    مگه مجلس میخواد ازبودجه کشور سودسهام روبده که میگن مجلس درگیره بوجه است مردم روخرفرض کردین

  • ناشناس

    خیلی بیشعورید چرا فکر میکنید مردمو مسخره میگنید .با ای کاراتون .واقعا باید خجالت بکشید

  • ناشناس

    مردم خسته شدن از این وعده های دروغی شما .اصلا چرا گفتین باید سجام ثبت نام کنید .حالا چی شد خدایی خودتون بگید .تو اون چند روز امار کرونایی ها ده برابر شد .این قد هم پول از مردم گرفتین .پس چرا دیگه هی امروز وفردا میکنید …..واقعا که………..

  • ناشناس

    دروغ میگویند حرفها ی که گفته میشود یا می گویند اعتباری نیست امید وار نباشید؟