کد مطلب: ۵۴۲۲۰۸

کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ / سود ۱۸۵ تومانی برای سهامداران بوعلی

کدام شرکت‌های بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟ /  سود ۱۸۵ تومانی برای سهامداران بوعلی

در این هفته مجامع عمومی سالیانه برخی نمادهای بورسی نظیر ساوه، رتاپ، وبوعلی و کاذر برگزار شد و سهامداران این شرکت‌ها از میزان سود نقدی دریافتی مطلع شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ابتدای این هفته تا به امروز مجامع عمومی سالیانه بسیاری از شرکت‌های بورسی برگزار شده و در این مجامع شرکت‌ها ضمن تصویب صورت‌های مالی سالیانه خود، تصمیم خود مبنی بر میزان سود تقسیمی را نیز اعلام کردند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، یکی از شرکت‌هایی که در این هفته مجمع خود را برگزار کرد، سیمان ساوه بود. ساوه که توانست در سال مالی ۹۹ سود خالص ۵۱۷۵ ریالی را به ازای هر سهم محقق کند، بیش از ۹۴ درصد از آنرا ( ۴۸۷ تومان) میان سهامداران خود تقسیم می‌کند.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی دیگر شرکتی بود که در سال مالی ۹۹ سود ۲۰۸۳ ریالی را به ثبت رساند و از این مقدار سود ۱۸۵ تومان را به ازای هر سهم به سهامداران خود پرداخت می‌کند. حتوکا و کاذر هم به ترتیب به ازای هر سهم خود ۲۰ و ۳۰ تومان سود به سهامداران می‌دهند. این در حالی است که کاذر در سال مالی ۹۹ عملکرد خوبی داشت و توانست به ازای هر سهم خود ۱۰۷۴ ریال سود را محقق کند.

1234

شرکت مجنمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران (ثاباد) هم این هفته تصمیمات مجمع خود را منتشر کرد که بر این اساس تنها ۱۰ درصد از سود ۵۰۷ ریالی خود را میان سهامداران تقسیم می‌کند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مصطفی

    من این کاذر رو دارم سهم 3200 تومنی شد 1700
    45درصد ریزش یعنی چی آخه از برج 11 هم نمیتونم خروج بزنم حدود 700 میلیون بود الان شده 370 میلیون چرا آخه

  • ناشناس

    مگه قحطی شده دیگه ادم گیر نمیاد بزارن جای این گلو گلو تو سازمان بورس

  • ناشناس

    سهامدارا قدر قالباف ندونستن تا این از خدا بی خبر را گذاشتن ریس بورس انشااله خدا عوضش بده

    • ناشناس

      ایشان هم درسخنانشان فرمودندمن دامنه نوسان راتغییردادم سهام واران راگیج کنم

  • ناشناس

    حیف قالیباف خداییش

  • مصطفی

    این سود ها رو از طریق سجام میریزن یا همون مسخره بازی قدیمه باید بری بانک

  • ناشناس

    ناظر بورس فکر کنم پشت کوه درس خوانده که سهم کاذر که امسال اینقدر سود ده بوده بعد مجمع می خواست حداقل با منفی بازش نکنه ، این ناظر بی وجدان و از خدا بی خبر ۵۰ تا منفی بهش داد.

  • ناشناس

    روحانی اقتصاد ایران را به قهقرا کشانده و الان سقوط کرده و با پور رویی تمام می گوید من بورس را درست کردم . نمی گه من مردم را فریب دادم و مالشان غارت کردم . بخدا تا ۱۰ سال دیگه به اصل پولمان نخواهیم رسید.

  • ناشناس

    سلام.برای ثبت شماره حساب در پورتال شرکت بوعلی باید چی چیزی را بعنوان رمز عبور بزنیم؟ممنون میشم راهنمایی کنین.شماره شناسنامه قبول نکرد ومنظورش از شماره ثبت چیه؟

  • صلوات

    اگر تمام سایتهای بورسی را بگردی چیزی جز دروغ نمینویسند متاسفانه عمده انها جیره خوار شرکتها هستند اگر بناست سودی به سهامدار بدهید خوب چرا سجام را الم کردید و سود ها را نمیریزید متاسفم که درب غمارخانه را چرا گل نمیگیرند

  • ناشناس

    متاسفم
    سجام کشکه یا هدف خالی کردن جیب مردمه