کد مطلب: ۱۵۸۰۷۳

حضور ۵۰۲ شرکت دارویی در سومین دوره نمایشگاه ایران فارما

حضور ۵۰۲ شرکت دارویی در سومین دوره نمایشگاه ایران فارما

رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی از حضور ۵۰۲ شرکت دارویی در سومین دوره نمایشگاه ایران فارما خبر داد و گفت: امیدواریم که در آینده حضور شرکت‌هایی که توسعه صادرات کشور را رقم زده‌اند بیش از این باشد.

دکتر عباس کبریایی‌زاده در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما گفت: برای سومین بار است که نمایشگاه ایران فارما به عنوان رخدادی فرهنگی، صنعتی و علمی در حال برگزاری است. در این دوره استراتژی‌های ما در برگزاری نمایشگاه فراتر از ایجاد غرفه و معرفی محصولات بوده است و بر این اساس برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت محور را هم به نمایشگاه اضافه کردیم؛ به طوریکه امسال بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی و مهارتی در حاشیه نمایشگاه در نظر گرفته شده تا شاهد حضور جدی‌تر دانشجویان و دستیاران باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه در بخش نمایشگاهی شاهد حضور بخش‌های مختلف صنعت دارویی کشور هستیم، گفت: امروز تمام زنجیره تولید دارو اعم از مواد اولیه، تولیددارو، بسته بندی، ماشین آلات، زنجیره پخش و عرضه در نمایشگاه حضور دارند و مجموعا ۵۰۲ شرکت در نمایشگاه شرکت کرده‌اند که ۱۶۴ مورد از آنها از شرکت‌های خارجی از ۳۰ کشور هستند و امیدواریم حضورشان منجر به گسترش صنعت دارویی کشور شود.

وی با بیان اینکه مصداق عینی اقتصاد مقاومتی را در تکامل دانش و صنعتی شدن عرصه‌های مختلف دارویی کشور می‌بینیم، گفت: در این نمایشگاه ۱۳ شرکت دانش‌بنیان حضور دارند که ارزش تولید محصولاتشان یک میلیارد دلار است و امیدواریم حضور شرکت‌هایی که توسعه صادرات کشور را رقم زده‌اند در سال‌های آینده بیش از این باشد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.