کد مطلب: ۴۹۲۶۹۱

دلار و یورو ۱۰۰ تومان دیگر ارزان شدند / سومین نرخ ارز صرافی ۹۹/۸/۲۸

دلار و یورو 100 تومان دیگر ارزان شدند / سومین نرخ ارز صرافی 99/8/28

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه برای سومین بار اعلام شد که بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به ساعتی قبل 100 تومان دیگر کاهش یافت و بهای دلار به رقم 25 هزار و 620 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز چهارشنبه 28 آبان نرخ ارز در صرافی ملی برای سومین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 25620 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 24620 تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی 4200 تومان است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 30300 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 29300 قیمت خورده است. قیمت یورو در بانک مرکزی 4981 تومان است.

ملی 28 آبان 3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عنقریب سد دفاعی میشکنه و دلار سقوط سهمگینی رو شروع میکنه.احتمالا تا ۲۲ میاد هفته اینده پایین

  • R

    فردام بیش از ۸۰۰ تومن کم میشه

  • ناشناس

    واکسن کورنا ،برجام ، بالا رفتن قیمت نفت ، برگشت پولهای بلوکه شده ، نخریدن مردم فهیم و عزیز و به طبع آن کاهش قیمت دلارهمه و همه دارن میگن بفرووووووووش. احتکار کنندگان خودرو دلار و ارز مقاومت فایدهای نداره هروز کمتر از دیروز. پراید ۳۰تومنی و طلا ۳۰۰تومنی و دلار ۱۲تومنی بزودی فقط خواهشا این زمان اندک باقی مانده رو نخرییییییییید

  • سلطان ادب

    موقعی میتوان این قیمت را قبول کرد که واقعا دلار در دسترس همه باشه،لبنیات افزایشی،گوشت مرغ افزایشی،روغن نباتی،میوه افزایشی،خدمات افزایشی،لاستیک ماشین افزایشی،روغن ماشین فرانشیزبعد میای میگی دلار 100 تومان کاهش داشته