کد مطلب: ۶۶۰۱۹۷

سکه بالای ۱۴ میلیون تومان نمی‌رود اما شاید رفت!

سکه بالای ۱۴ میلیون تومان نمی‌رود اما شاید رفت!

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: این روزها قیمت سکه تابع نرخ ارز و از همه مهم‌تر انتظارات تورمی در جامعه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: نرخ ارز مسیر اصلی قیمت‌گذاری روی سکه را تعیین می‌کند و با توجه به وضعیت قیمت دلار، سرعت قیمت سکه در مسیر صعودی قرار گرفته است.

ابراهیم محمدولی رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: این روزها قیمت سکه تابع نرخ ارز و از همه مهم‌تر انتظارات تورمی در جامعه است. این در حالی است که سال‌های گذشته سکه نرخ بالاتر از ۱۶ میلیون تومان را نیز تجربه کرده، اما بیش از این رقم قابل افزایش نبوده و نیست.

به نقل از اعتماد ، رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: متاسفانه نوسانات قیمت این روزها باعث رکود شدید در بازار سکه و طلا شده است. نرخ ارز مسیر اصلی قیمت‌گذاری روی سکه را تعیین می‌کند و با توجه به وضعیت قیمت دلار، سرعت قیمت سکه در مسیر صعودی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: زمانی سکه به قیمت بالای ۱۶ میلیون تومان هم رسید و تجربه دوباره این رقم در بازار سکه موجب افزایش نگرانی شده است. در حال حاضر جهش شدید قیمت سکه بعید است، اما غیرممکن نیست!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.