کد مطلب: ۴۳۶۹۲۰

بازار سکه پنجشنبه را چطور آغاز می‌کند؟

بازار سکه پنجشنبه را چطور آغاز می‌کند؟

در روزی که دلار توانست به‌رغم کاهش قیمت نقطه حمایتی ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومانی را حفظ کند، سکه تمام بهار آزادی نیز در مرز شش میلیونی مورد حمایت قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین وضعیت بازار سکه پیش از روز پنجشنبه چطور بود؟ آخرین قیمت سکه چند بوده است؟

در روزی که دلار توانست به‌رغم کاهش قیمت نقطه حمایتی ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومانی را حفظ کند، سکه تمام بهار آزادی نیز در مرز ۶ میلیونی مورد حمایت قرار گرفت. روز چهارشنبه سکه ۲۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۶ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید. سکه دو روز قبل نیز افت ۷۰ هزار تومانی را به ثبت رسانده بود.

دنیای اقتصاد با اشاره به این قیمت‌ها درباره وضعیت بازار جهانی طلا هم نوشته است: طلا چهارشنبه موقعیت مثبت خود را نزد سرمایه‌گذاران حفظ کرد و ساعت 16 به قیمت 1668 دلار معامله شد. سیگنال‌های تردیدآمیز در مورد اجرایی شدن بسته محرک مالی آمریکا را می‌توان از دلایل رشد دوباره طلا و فشار بر شاخص‌های سهام آسیایی طی روز گذشته دانست. ترامپ روز سه‌شنبه برای حمایت از اقتصاد خواستار معافیت موقت مالیات حقوق و دستمزد شد که گفته می‌شود 700 میلیارد دلار هزینه دارد. البته دیروز شاخص‌های سهام اروپایی برخلاف آسیا صعودی بودند. این اتفاق پس از این افتاد که بانک انگلستان هم همانند سایر بانک‌های مرکزی بزرگ در واکنشی اضطراری به شیوع کرونا به سیاست انبساطی روی آورد و نرخ بهره را با کاهش نیم واحد درصدی به 25/ 0 درصد تنزل داد. بازارها در حوزه یورو هم منتظر تسهیل مالی در نشست روز پنج‌شنبه بانک مرکزی اروپا بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.