خبر مهم:

کد مطلب: ۶۰۰۵۹۱

سیگنالی مهم برای بازار ارز / شکست مذاکرات ایران و آژانس

سیگنالی مهم برای بازار ارز / شکست مذاکرات ایران و آژانس

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات و رایزنی‌های گسترده با ایران برای رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده خبر داد. از آنجایی که بازارهای مالی در انتظار نتایج نشست وین هستند این خبر در آستانه مذاکرات، می‌تواند سیگنالی افزایشی برای آنها به‌ویژه بازار ارز باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رافائل گروسی در کنفرانس خبری گفت: رایزنی‌ها با مقامات ایران بی‌نتیجه بود؛ ما نتوانستیم به نتیجه برسیم. من برای یافتن راه‌حل متوقف نمی‌شوم و ادامه می‌دهم.

وی افزود: داریم به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که دیگر نمی‌توانم آگاهی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تضمین کنم.

گروسی بیان کرد: امیدوارم مذاکرات با مقام‌های ایران ادامه داشته باشد و حداقل آن این است که من تلاش در این زمینه را متوقف نخواهم کرد.

گروسی اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های من، این مذاکرات و رایزنی‌های گسترده برای رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده ایران که در دو گزارش به تفصیل شرح داده شد، بی‌نتیجه بود.

گفته‌های گروسی تاثیرات زیادی بر بازارها مخصوصا بازار ارز داشته دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حالا فکر می کنید اگر سیگنال کاهشی ایجاد بشه و همین فردا دلار 10000 تومان هم بشه معجزه میشه . قیمت هایی که بالا رفته تجربه نشان داده پایین نمیاد . فکری برای تورم بکنید .

  • صادقی

    این گروسی ایران بود گفت مذاکرات هسته‌ای ایران نتیجه بخش بود حال که به آمریکا رفته می گه نتیجه بخش نیست این بمانه.
    شما خبرنگارها هم حرف های ضد و نقیض می زنید دیروز که گروسی بر موفقیت آمیز بودن مذاکرات ایران صحبت کرد و ارز باز هم بالا رفت گفتید دیگه دلالان ارز از برجام و سیگنال های ارز ناامید شده اند و الان دارید می گید این حرف گروسی در آمریکا یه سیگنال افزایشی برای ارز است این شما هستید که بی جهت شایعه پراکنی می کنید تا ارز بالا بره تا بتونید سودی از افزایش ارز ببرید لطفاً بی‌جهت شایعه پراکنی نکنید

  • ناشناس

    به خاطر زیاده خواهی های شماها ست که نتیجه نداده گروسی جان.اگه مثل آدم مذاکره کنید نتیجه می گیرد.

  • محمد حسن

    ترکیه هم با سقوط پول ملی روبه روست این نشان می‌دهد که برجام ربطی به سقوط پول ملی ندارد من نمی‌دانم چرا تمام رسانه‌ای سعی دارند فرا فکنی کنند

  • ناشناس

    من نمیدونم عرضه تهیه کارت ملی برای مردم دا ندارند پس ابن همه خارت و پورت برای چیه بابا پدر مردم دا در آوردیم. بسه دیگه آمریکا تو دنیا بزرگ تست و باید باهاش کنار آمد این وسط فقط مردم عادی قربانی پرو گری مسعواان شدن

  • حسن

    هر دم از این باغ بری می رسد