کد مطلب: ۶۱۵۷۹۵

سهامداران بخوانند/ اخبار مهم بورس امروز

سهامداران بخوانند/ اخبار مهم بورس امروز

روند منفی فرسایشی در بازار سهام ادامه دارد. در این بین کارشناسان معتقدند در حال حاضر مذاکرات برجام مهمترین سیگنال برای بورس است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند منفی فرسایشی در بازار سهام ادامه دارد. در این بین کارشناسان معتقدند در حال حاضر مذاکرات برجام مهمترین سیگنال برای بورس است. حصول توافقات اگرچه در کوتاه‌کدت شوکی منفی به بازار وارد می‌کند اما آثار اقتصادی بلندمدت فراوانی دارد که بورس نیز از آن بی‌نصیب نخواهد ماند.

سرگئی ریابکوف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: امکان دستیابی به توافق در پرونده هسته‌ای ایران وجود دارد. توسعه برنامه هسته‌ای ایران و فهرست تحریم‌های آمریکا علیه تهران، چالش‌های پیش رو در گفت‌وگوهای وین هستند. (فارس)

مذاکره‌کننده ارشد روسیه پس از دیدار با علی باقری با انتشار پیامی در توئیتر نوشت:‌ درباره طیف وسیعی از موضوعات مورد مناقشه که باید برای اطمینان از احیای برجام و لغو تحریم‌ها حل‌وفصل شود، تبادل نظر کردیم. اولیانوف در پیام دیگری از دیدارش با انریکه مورا هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام خبر داد و عنوان کرد که دو طرف در مورد راه‌ها و ابزارهای ممکن برای تسریع روند مذاکرات و رفع تحریم‌ها گفت‌وگو کردند. (ایرنا)

مذاکره‌کننده ارشد چین پس از دیداری نسبتا طولانی با علی باقری گفت: چین و ایران گفت‌وگوهای دائمی را در جریان مذاکرات دارند و دو طرف درباره تمام مسائل مذاکراتی تبادل نظر می‌کنند. چین قاطعانه از مطالبات منطقی ایران در زمینه فعالیت‌های اتمی، مادامی که خطر اشاعه تسلیحات هسته‌ای نداشته باشد حمایت می‌کند. دیپلمات چین خاطر نشان کرد که این کشور به حمایت از ایران برای استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی ادامه می‌دهد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با توافقات برجانی که قطعا” تا چند روز آینده صورت خواهد گرفت ،قیمت دلار به طور چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد و به تَبَع آن قیمت طلا، سکه، خودرو، ملک و ….. بشدت سقوط خواهند کرد و از طرفی چون محدودیت واردات مواد اولیه ی مورد نیاز کارخانجات تولیدی برداشته میشه و مواد اولیه به وفور و آسانی وارد کشور میشه وضعیت کسب و کار رونق خواهد گرفت و در نتیجه بورس که در حقیقت موتور محرکه ی اقتصاد کشور هست بسیار عالی خواهد شد و سرمایه ها به سمت بورس سرازیر خواهد شد. پس با توافقات برجامی دلار و طلا، خودرو ،ملک کاهشی ولی بورس افزایشی و مثبت خواهد بود . این خط و این نشان.

  • ناشناس

    نه روسیه و نه چین ( که در واقع جزو کاسبان تحریم هستند) مایل به حذف تحریمها نیستند.

  • ناشناس

    با توافقات برجامی که قطعا” تا چند روز آینده صورت خواهد گرفت، قیمت دلار بطور چشمگیری کاهش خواهد یافت و به تَبَع آن قیمت طلا، سکه، خودرو، ملک و…. بشدت سقوط خواهند کرد و از طرفی چون محدودیت واردات مواد اولیه ی مورد نیاز کارخانجات تولیدی و محدودیت صادرات برداشته خواهد شد، مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های تولیدی به وفور و آسانی وارد کشور میشه. وضعیت کسب و کار و تولیدات و صادرات رونق خواهد گرفت و در نتیجه بورس بسیار عالی خواهد شد و سرمایه ها به سمت بورس سرازیر خواهد شد. این خط و این نشان.

  • ناشناس

    خدمت سهامداران تا خرخره تو ضرر عرض کنم 910 میلیون تومان پاداش بین هیات مدیره بورس تهران توزیع شد.علی برکت الله

  • ایرانی

    دولت نمیخوادبورس رونق بگیره

    • ناشناس

      بورس موتور محرکه ی اقتصاد هر کشوری هست . بنابر این دولت خودش طرفدار بورس و رشد آن هست. بماند که حسن روحانی اواخر ریاست جمهوری خودش بورس را به گند کشاند . البته اون می‌گفت من که دارم میرم ، بذار بورس را داغون کنم که دولت بعدی به چالش کشیده بشه و کارش سخت بشه. خدا از سر تقصیراتش نگذره.

  • ناشناس

    حقوقی اجازه رشد نمیده خیلی مشهوده ولی نبود نظارت باعث میشه حقوقی هر کار انجام بده

  • ناشناس

    چین و روسیه تا از ایران باج نگیرن کاری واسه مذاکرات نمیکنن الانم بین دوتا نون داغ نگه داشتن تا باج بگیرن

  • فرشید

    بورس سرمایه مردم را داره صفر میکنه من فکر کنم چند روز دیگه ما باید از جیبمان هم یک پولی بدهیم تا دست از سر ما بردارند بورس نیست قمار خونه است.کجا دنیا دیدید عرضه اولیه پنجاه درصد منفی بشود.کجا دنیا دیدید دو سال بورس منفی باشد و هشتاد درصد سرمایه ملت به فنا برود.این بود نتیجه اعتماد مردم؟

  • ناشناس

    چین رو نمیدونم ولی در طول تاریخ ثابت شده روسیه همیشه از پشت به ایران خنجر زده

  • Mbm

    وقتی بره را به دست گرگ بسپاری چی میشه؟مگه ما دیپلمات نداریم که روس و چین به عوض ما صحبت کنن آنها بفکر منافع کشور خودشان هستند نه ما بخدا قسم آمریکایی‌ها سگ شون به روس‌ها و چینی ها می ارزد لطفاً مستقیم با آمریکا وارد مذاکره بشید و بفکر منافع ملی کشور باشید روس‌ها و چینی ها جز خرابکاری در برجام هدفی ندارند. تا بهتر سرمایه این ملت را به تاراج ببرند. بچه که نیستید خودتان از حق مردم دفاع کنید.و با آمریکا صحبت کنید.