کد مطلب: ۵۵۱۷۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۲۳ خرداد چگونه شروع شد؟ / خپارس لیدر گروه خودرویی شد

بورس امروز ۲۳ خرداد چگونه شروع شد؟ / خپارس لیدر گروه خودرویی شد

در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۰٫۱۲ درصد افت و ۱۴۱۸ واحد ریزش در محدوه یک میلیون و ۱۴۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۶۰۷ واحد منفی در ارتفاع ۳۷۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۰٫۱۲ درصد افت و ۱۴۱۸ واحد ریزش در محدوه یک میلیون و ۱۴۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۶۰۷ واحد منفی در ارتفاع ۳۷۷ هزار واحد قرار گرفت.

2 5

امروز نمادهای «شپنا»،«خپارس» و «وبملت» با تاثیر مثبت و نمادهای «فارس»، «خساپا» و «وپارس» با تاثیر منفی در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش هم برای نمادهای «غکورش»، «ولکار» و «خپارس» ثبت شد.

امروز برترین گروه‌های صنعتی خودرو ،بانک و گروه شیمیایی‌ها بودند. و بیشترین معامله را هم در نیم ساعت ابتدایی بازار «خپارس»، «خساپا» و «خودرو» داشتند.

در معاملات امروز لیدر گروه خودرویی تغییر کرد و خپارس به صف خرید سنگین نشست تا شاهد افزایش تقاضا و رنج مثبت در سایر خودروسازان از جمله «خساپا» و «خودرو» باشیم «خگستر» نیز همچنان مورد توجه بازار قرار دارد.

در پیش‌گشایش بورس ۲۳ خرداد هم نماد «ولکار» در صدر بیشترین تقاضا و نماد «خزر» دارای بیشترین صف فروش در بورس امروز بود. در پیش‌گشایش برخی از تک سهم‌های گروه‌های فلزی، فولادی و بانکی با تقاضا رو به رو شده بودند.

photo 2021 06 13 08 55 20

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به علت اعلام لیست بدهکاران بانکی فشار فروش زیاد شده..احتمالا دارن پولها رو خارج میکنن و فرار رو بر قرار ترجیح میدن.امیدوارم آقای ریسی بتونه از پس این ۱۲ نفر بربیاد و پولهای مردم رو به بیت المال برگردونه.

    • ناشناس

      انشااله بهمین خیال باش اگرمیخاستند تالاپس گرفته بودند

  • ناشناس

    بورس امروز را با رشد منفی به پایان خواهد رساند.
    خروج آماتور وار سرمایه از بازار همچنان ادامه دارد.
    برادران سهام دار بورس دو رکن اساسی دارد؛
    مهمترین عامل رشد بورس عملکرد شرکت ها و صنایع سهامی است.
    دومین رکن آن شما هستید، در حال حاضر ۱) خروج آماتور وار شما و ۲) ورود و خروج های فست فودی وار، بورس را به این وضع انداخته.
    بعد هم از مسئولین (مجلس محترم و ریاست محترم دستگاه قضا) تقاضای رسیدگی به اوضاع بورس را دارید.
    باید از خودتان شروع کنید تا خودتان صف های فروش را رها نکنید و توقعاتتان را معقول و منطقی نکنید، بورس به ثبات نمی رسد.
    نگاه خود را طولانی مدت کنید، از صف فروش خارج شود ان شاء ا… بورس در پایان سال رشد معقول و منطقی خواهد داشت.

  • ناشناس

    روحانی به دلیل دعوت مردم به خرید سهام، و زیان میلیون ها سهام دار خرد، باید به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور محاکمه بشود.

    • ناشناس

      مردم باید بخاطر دلالی در بورس و خراب کردن سیستم بورس محاکمه بشن. از روحانی طرفداری نمیکنم ولی واقعیت حماقت مردم هست که ۹ ماهه روی تابلو تجلی میکنه.علت گند شدن بازار فروش مردم عوام دلال معاب هست. تمام

  • ناشناس

    بازم فروش آبشاری مردم و باز هم انکارشون در خراب کردن بازار. لعنت خدا بر مردمی که میفروشن و انکار میکنن این فروش باعث شده ۹ ماهه یک ملت دچار مشکل بشن.

  • ناشناس

    فروش مردم دوباره داره گند میزنه به بازار. کی میخوایید بفهمید که خودتون بازار دارید خراب میکنید؟؟ چیزی به اسم فهمیدن برای شما معنا داره؟!!ای خدا مردم آگاه کن

    • عباس قلی ..

      دوست عزیز هیچ حقیقی نمیاید با ضرر ۶۰ الی ۷۰ درصد ی سهام ش را بفروشه .
      و این اژدرهای ترس را فقط خو د حقوق ی ها میگذارند تا سهم ها را در پایین ترین قیمت جمع کنند .
      مثلا سهم خودرو را از ۲۸۰ ت در عرض ۲۰ روز با صف های فروش فکی رساندن به ۱۵۰ تومان و حالا بعد از ۷ روز هرروز صف خرید هست البته باز خود حقوقی .

  • مجمع تحلیلگران بورس

    فروش آبشاری مردم که روی تابلو عیان هست نتیجه اش میشه افت. باز خروج پول حقیقی. جالبه به نظرات درست و از همین قبیل در اینجا رای منفی میدن. اینا همون فروشنده ها هستن.

  • ناشناس

    الان وقت فراره خودتونو قول نزنید بخاطر انتخابات یخورده قیمت ها بالا رفته بعد انتخابات شاخص میاد خیلی پایین

  • ناشناس

    همه بریم سازمان بورس سکوت کنیم

  • ناشناس

    مرگ بر بورس حقوقی ووزیر اقتصاد