کد مطلب: ۵۰۹۶۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحرکات مثبت اما کمرنگ در بورس / بازدهی ۳۰ درصدی صندوق پالایشی در ۴ روز

تحرکات مثبت اما کمرنگ در بورس / بازدهی ۳۰ درصدی صندوق پالایشی در ۴ روز

شروع معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در نماد شاخص‌ساز همراه شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد، اما تحرکات مثبت در بورس دیده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز تقاضا در نمادهای خودرویی بیشتز از عرضه بود اما با شروع معاملات عرضه در کلیت بورس زیاد شد و شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی حدود ۰/۸ درصد افت کرد و به یک میلیون و ۲۲۴ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن در جریان معاملات امروز روند نزولی دارد و کلیت نمادها با صف فروش همراه هستند.

بازار 6 بهمن

ایمان رئیسی محدوده حمایتی شاخص کل را عدد یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد و محدوده مقاومتی را یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد دانست و احتمالا شاخص کل محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد ریزش بیشتری نخواهد داشت و بازار در همین محدوده متعادل می‌شود.

از طرفی به عقیده کارشناسان با توجه به اینکه سیر حرکت نماد فولاد و شاخص کل بسیار مشابه یکدیگر است اگر نماد فولاد از مقاومت خود عبور کند احتمالا شاخص کل نیز روندی صعودی خواهد داشت. نماد فولاد روی رقم ۱۲۰۰ تومان یک مقاومت مهم دارد که اگر از این مقاومت عبور کنیم احتمال می‌رود شاخص کل تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رشد کند. اما اگر از این مقاومت عبور نکنیم یعنی بازار سهام هنوز به اصلاح تمایل دارد.

بورس 6 بهمن

صندوق پالایشی یکم در جریان معاملات امروز بازار سهام روندی مثبت دارد و بخشی از زیان سهامداران را جبران کرده است. صندوق پالایشی یکم در جریان معاملات ۴ روز گذشته بیش از ۳۰ درصد بازدهی مثبت داشته است.

بازار هیجانی و نوسانی است که پس از دو روز روند مثبت با عرضه حقوقی‌ها منفی می‌شود، همچنین بازار نوسانی سهامداران را به نوسان‌گیری کوتاه‌مدت هدایت می‌کند.

تحرکات مثبت در بورس دیده می‌شود و در مقاطعی تقاضا افزایش پیدا می‌کند اما عرضه در بورس زیاد است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علي

    بازدهی کجا بود هنوز تو ضرریم و به پولی که چندین ما گذاشتیم نرسیدیم …!!!!!! بهتره بگید کاهش ضرر

  • ناشناس

    چرا حرف مفت کدام بازدهی!!! مردم توی ۲۵ درصد ضرریم

  • ناشناس

    فقط شیخ الشیوخ ،خودرو،فولاد فقط نفروشید تا ضررهایتان جبران شود،انشالله،یاعلی

  • ناشناس

    امروز هم که این همه بازار خریدار داره هم هنوز مردم از فروش آبشاری دست برنمیدارن. بسه دیگه.

  • سحر

    با کوچکترین ریزش کارشناسان محترم سهامداران حقیقی آموزش ندیده هیجانی را مقصر اعلام می کنند تا حالا از خود نپرسیده اند چرا سهامداران خرد اینقدر ترسو و بی اعتماد هستند ؟چرا سهامدار پالایش یکم را به نصف قیمت میفروشه ؟
    آیا جوابی برای این رفتار سهامداران دارید ؟ایا توان تحلیل روانشناسی بازار را دارید ؟
    بهتر است بدانید بی اعتمادی و رفتار هیجانی خود معلول است اگه دانش یا جرات بیان علت رو ندارید
    لطفا سکوت کنید

  • ناشناس

    بورس نشون داده که قصد صعود تا دومیلون را داره . فروشندگان جا مانده و منفی باف لطفا سکوت کنید. حناتون دیگه واسه سهامداران صبور رنگی نداره

  • ناشناس

    هرچی آدم بیکار بود توسازمان بورس صاحب منصب شدن وباهیت مدیره ای که بانکی هستند باسودهای 40 تا50پرصدی به مردم وام میدهند به نظرتان برای رونق بازار سهام چکار خواهند کرد وقتی بیشتر هئیت مدیرها بانکی هستن پول بانک را که همان پول مردم است به نفع خودشان وار بازار سهام کردن وبا سرمایه مردم آمال مردم را به یغما میبرند کجایی دنیا اینطور خیانت میکنند یعنی باسپردهای مردم که وارد بورس میشودتوسط بانکیهابیشترمردم متضررمیشوند

  • ناشناس

    آقای رئیسی این ریسمانها برای بورس بافته شده و شما دارید توجیه مسائل موجود را انجام میدی برادر ،این پیراهن را به تن بورس دوختیید و حالا ماله میکشید درصورتی که سهامداران سهم شرکتها و کارخانه های رادارند که محصولاتشان روزبروز گرانتر به فروش میرسد و هیچ چیزی ارزان هم نشده این ها همه چرندیاتی بیش نیست،

  • حسن

    هرچی سر ما آوردن این کارشناسان قلابی آوردن
    دوروزه مثبته نمی دونن چی بگن

  • ناشناس

    کارشناس بی سواد با آن بی سوادهای سازمان بورس که تو را کوک می کنند روی اعصاب مردم بازی نکن .که میگی در ۴روز ۳۰درصد در مثبتیم .