کد مطلب: ۴۶۸۵۰۰

بورس دوشنبه چگونه آغاز شد؟ / نوسان شدید نمادهای پالایشی در یک ساعت

بورس دوشنبه چگونه آغاز شد؟ / نوسان شدید نمادهای پالایشی در یک ساعت

در معاملات امروز بازار سهام شاخص کل اگر چه در ابتدای بازار با بیش از 20 هزار واحد افزایش وارد محدوده 2 میلیون و 100 هزار واحدی شد اما حالا رشد اندکی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در حالی در محدوده مثبت نوسان دارد که در ابتدای بازار شاخص وارد کانال 2 میلیون و 100 هزار واحدی نیز شده بود اما رفته رفته روندی نزولی در پیش گرفت و به محدوده صفر نزدیک شد. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن بیش از یک درصد افت کرده است. با این حال با گذشت زمان، معاملات در حال بهبود بوده و نمادهای بیشتری وارد محدوده مثبت شده‌اند.

1 1 12

در یک ساعت نخست معاملات امروز بیش از 938 هزار معامله در بورس صورت گرفته که طی آن 4 میلیارد و 479 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 94 هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است است. سه نماد فارس، فملی و حکشتی به ترتیب با 5555، 2734 و 2158 واحد بیشترین تاثیر مثبت و نماد پارسان با 1892 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

1 2 10

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که پس از اینکه فشار عرضه دز بسیاری از نمادها به اوج خود رسید اکنون معاملات روند بهتری را پشت سر می‌گذارد و نمادهایی چون شبندر که به صف فروش هم رسیده بودند در حال حاضر صف خرید سنگینی دارند.

تکذیب حضور نمادهای پالایشی در دارادوم و بعد از آن تکذیب این خبر موجب شد تا معاملات پرنوسانی در این گروه از نمادهای بورسی شاهد باشیم. این در حالی است که رئیس‌سازمان خصوصی از منتفی شدن دارا دوم خبر داد و احتمالا این موضوع فشار را بر این نمادها بیشتر کند.

همچنین گروه بانکی که در پیش‌گشایش با صف خرید سنگینی همراه بودند اکنون شاهد معاملات منفی دو لیدر خود یعنی وتجارت و وبصادر هستند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که روز گذشته شاخص کل با رشدی 44 هزار واحدی کار خود را پایان داده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجید

    فعلا که فولاد با 7منفی شروع شده امیدوارم ملت ضرر نبینن

  • ناشناس

    اعتمادی که از بین رفت، به همین سادگی باز نخواهد گشت…

  • ناشناس

    #شبهرن سلام
    اگه کسی تجربه ای داره بگه
    اگه امروز درخواست فروش سهام عدالت بدیم و مثلا ۱۰ روز دیگه بفروشند ، سهم ها به قیمت امروز فروش میره یا قیمت ۱۰ روز دیگه؟ ؟

  • ناشناس

    گشایش اقتصادی همینه دیگه هموطن…
    مبارکت باشه

  • ناشناس

    مگه مثل حقوقی ها گیجیم که پول تو بورس بزاریم دیگه!!!!!زمین و ملک و طلا فقط.تو این مملکت فقط اینا اینده بچهاته.

  • ناشناس

    خدایی میدونید با این نظرات کارشناسی نادرست چه بلایی سر مردم دراوردین ….

  • کوروش

    خواب مشخصا با این ترفند دولت در حال نوسان گیری و خالی کردن جیب مردم است…توی این کشور دولت هرگز حامی مردم نیست بلکه خودش را رقیب مردم می داند و همیشه دستش توی جیب مردم هستش….نمونه اش روش نوسان گیری در بورس با نماد های شاخص ساز بازار است الان اخبار را پر رنگ کرده و پالایشی ها را کشیده پایین با همین شیوه جیب مردم را خالی میکند. با انتشار انواع خبر های تایید و تکذیب ها کل سهام ها را بالا و پایین می کند.

  • سعید

    بنظرتون به این انتقادات واکنشی هم نشون میدن ؟!!!
    اصلا مسئولین اهمیتی هم میدن ؟
    یک هفته میگذره مثل خیلی از اتفاقات دیگه انگار نه انگار

  • تجربه ۱۴ ساله

    شرکت های کوچک ومتوسط خصوصی ترازنامه مثبت داشتند و سود ساز هستند حدود ۳ ماه هست اصلاح عمیق کردند و گریه سهام دارانشان در آوردند و تازه دارند وارد فاز صعودی می شوند و این روند هم تا ۲ ماه آینده ادامه دار است از تازه واردان به بورس خواهشی دارم فریب پیج های اینستا گرام و سایر شبکه مجازی را نخورید و تا دیر نشده با درصد ضرر کم از شرکت های بزرگ دولتی و … خارج شوید پول خود را به شرکت های کوچک و متوسط تزریق کنید گروه های غذایی و برخی دیگر از گروها صنعت رشد خود را شروع کرده اند موفق باشید

  • ناشناس

    مسئولين دراظها. نظر هاى خود بايد دقت كنند اگر تخصص ندارند و درمديريت ضعيف هستند وبلد نيستند حرف بزنند حداقل حرف نزدن راتمرين كنند تا چنين افتضاحاتى بوجود نياورند