خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۸۱۲۹

بورس هفته را پرقدرت آغاز کرد / بازگشت مجدد نمادهای شاخص‌ساز به مدار صعود

بورس هفته را پرقدرت آغاز کرد / بازگشت مجدد نمادهای شاخص‌ساز به مدار صعود

در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس در کمتر از یک ساعت بیش از 2 درصد رشد داشته تا به روند صعودی هفته قبل خود ادامه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی حدود 45 هزار واحد در کمتر از یک ساعت روند صعودی هفته گذشته خود را ادامه داد. رشد 2.2 درصدی شاخص کل در حالی رخ داده که شاخص کل هم‌وزن کمتر از یک درصد رشد داشت.

1 1 10

در جریان معاملات اول وقت امروز، بیش از 580 هزار معامله صورت گرفت که طی آن بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 57 هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. سه نماد فارس، فملی و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته‌اند.

1 2 8

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که قرار است نمادهای وتجارت و فولاد نیز امروز بازگشایی شود و احتمالا بازگشایی مثبت آن روند صعودی شاخص را شدیدتر کند. در میان گروه‌های صنعتی نیز بانکی‌ها، فراورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری با افزایش تقاضا مواجه شده‌اند. گروه مواد غذایی و آشامیدنی اما فشار شدیدی را تجربه می‌کند.

همچنین همانند روزهای قبل نیز برخی نمادها بعد از ساعت عادی معاملات بورس دادوستد خواهند شد که در میان آنها دو نماد خودرو شستا نیز حضور دارند.

بازار سهام امروز در حالی آغاز شده که شاخص کل بورس تهران هفته گذشته 6.8 درصد رشد داشته و پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از تداوم این رشد در این هفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    هنوز قضاوت زودهامروز متعادل ولی از فردا تا آخر هفته کاملا مثبت

  • ناشناس

    تارگت پایا شهریور 3/700/000

  • ناشناس

    سلام.سازمان.محترم.بورس.و.ناظر.وبازرس.محترم..جواب.بدهد.چرا.ارزش.هر.سهم.بانک.تجارت.۵درصد.قیمت.سهم.بانک.دی.می.باشد.با.کدامین.معیار.شنجیده.شده.در.حالیکه.سهم.بانک.تجارت.بنیادی.است.وسهم.بانک.دی.حبابی.سرمایه.بانکدی.فقط.تقریبا.یک.چهارم.یعنی.۶۰۰۰ملییادر.قیمت.هر.سهم.۷۶۰۰۰ریال.وسرمایه.باک.تجارت.۲۲۰۰۰ملییارد.وقیمت.هر.سهم.۳۷۰۰ریال.است..بانک.دی.در.حال.ورشکستگی.قرار.داشت.وحبابی.اشباه.شده.وسهم.تفاوت.از.زمین.تا.اسمان.است.من.بعنوان.یک.مبتدی.در.بورس….برایم.ابهام.وجود.دارد.ایا.سازمان.محترم.بورس.و.ناظر.وبازرس.محترم.برای.سهامداران.جواب.قانع.کننده.دارد.لفرمایید.

  • ناشناس

    همانطور که پیش بینی میشد هیجان بازار بعد از تعطیلات و اعیاد و خبرهای اقتصادی که در راه است که با حجم بالا و ۵ درصد مثبت بسیاری شاخص سازها شروع شد. تا پایان هفته تمام سهام از نقدینگی بطور یکنواخت برخوردار می‌شوند و اکثر بازار تا پایان هفته سبز . بدیهیست نه همگی ۵ مثبت. ولی بتناوب ۷۵ درصد بازار سبز و مثبت بین ۱/۵ تا ۵ خواهند بود.