خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۷۸۰۴

آغاز معاملات روز دوشنبه بازار سهام / سبزپوشی بورس با ورود مجدد به کانال ۵۰۰ هزار واحدی

آغاز معاملات روز دوشنبه بازار سهام / سبزپوشی بورس با ورود مجدد به کانال 500 هزار واحدی

در آغاز معاملات روز دوشنبه بازار سهام، شاخص کل با رشدی 6 هزار واحدی مجددا وارد ابرکانال 500 هزارواحدی وارد شد تا به روند نزولی اخیر خود پایان دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات روز دوشنبه، شاخص کل با رشدی 6 هزار واحدی به روند نزولی چند روز اخیر خود پایان داد تا مجددا به کانال 500 هزار واحدی وارد شود.

2 5

در جریان 40 دقیقه نخست معاملات امروز، 260 نماد در محدوده مثبت و 50 نماد در محدوده منفی معامله می‌شوند و نمادهای بسیاری با صف خرید همراه هستند. فشار عرضه روزهای گذشته باعث شده بود که بسیاری از سهامداران نگران تداوم روند نزولی بازار سهام باشند. این در حالی است که همانند روز گذشته، بروز مشکل در هسته معاملاتی، معاملات فرابورس را با اختلال مواجه کرده است.

7 8

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص

در جریان معاملات اول وقت امروز، سه نماد فملی، فولاد و شپنا به ترتیب با 893، 494 و 355 واحد بیشترین تاثیر مثبت و نماد حکشتی نیز با 333 واحد، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند.

در 40 دقیقه ابتدایی معاملات بورس، بیش از 180 هزار معامله انجام شده که در جریان آن، بیش از یک میلیون و 130 هزار سهم با ارزشی بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است.

بازار سهام در حالی معاملات روز دوشنبه را آغاز کرده که شاخص کل بورس تهران از ابتدای سال اخیر تاکنون بیش از 180 درصد بازدهی را به ثبت رسانده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.