کد مطلب: ۴۵۹۷۱۳

شروع بورس در روز سه‌شنبه / ورود شاخص به کانال ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار واحدی

شروع بورس در روز سه‌شنبه / ورود شاخص به کانال ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار واحدی

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با بیش از ۴۰ هزار واحد رشد در کمتر از ۴۰ دقیقه وارد کانال تاریخی یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحدی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات بازار سهام روز سه‌شنبه ۱۰ تیرماه، افزایش تقاضا در اکثر نمادهای بازار و تشکیل صف‌های خرید سنگین موجب شده تا شاخص کل با بیش از ۴۱ هزار واحد افزایش در کمتر از ۴۰ دقیقه وارد کانال یک میلیون و ۵۱۶ هزار واحدی شود.

1 1 20

در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بورس حدود ۴۰۰ هزار معامله انجام شد که طی آن حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. سه نماد فولاد، فملی و شستا نیز تاثیرگذارترین نماده بر شاخص کل هستند.

1 2 21

در بازار فرابورس نیز میدکو،ذوب و صبا تاثیرگذارترین نمادها بر رشد ۳۷۵ واحدی شاخص این بازار هستند.

بورس در حالی معاملات امروز خود را آغاز کرده که روز گذشته شاخص کل پس از سقوطی ۳۰ هزار واحدی در نیمه اول معاملات، در دقایق پایانی در مسیر صعود قرار گرفت ولی در پایان روز با افتی ۱۰ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد تا پس از ۹ روز صعود متوالی شاخص اصلاح کوچکی انجام دهد.

در جریان معاملات امروز، اکثر گروه‌های صنعتی با افزایش تقاضای خرید مواجه شده‌اند و نمادهای متعددی در محدوده مثبت و صف خرید معامله‌ می‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بانک ملی

    هرکی امرور بانک ملی واسش سهام عدالت واریز کردع مثبت بزنه ممنون فقط امروز ی امار واسه ملی

  • علي

    کارگزاری فارابی پرداخت وجه ان کار نمیکند لعنت به این کارگزاری ها