کد مطلب: ۳۸۴۷۶۴

مردم دنیا چقدر از ارزهای دیجیتال شناخت دارند؟

مردم دنیا چقدر از ارزهای دیجیتال شناخت دارند؟

علیرغم هیاهوی فراوان بر سر استفاده از ارزهای دیجیتال میزان استفاده از آن در جهان هنوز پایین است و 90 درصد مردم دنیا اطلاعات چندانی در این زمینه ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از آسین ایج، علیرغم هیاهوی فراوان بر سر استفاده از ارزهای دیجیتال میزان استفاده از آن در جهان هنوز پایین است و 90 درصد مردم دنیا اطلاعات چندانی در این زمینه ندارند.

بررسی جدید کاسپراسکای نشان می‌دهد نه تنها درک عمومی در دنیا در مورد ارزهای دیجیتال اندک است، بلکه اعتماد زیادی هم به این نوع ارزها وجود ندارد.

بر اساس همین بررسی، در مجموع تنها 29 درصد از مردم دنیا تا حدی در مورد ارزهای دیجیتال اطلاعات دارند و صرفا 10 درصد از اشخاص درک کامل و دقیقی از این پدیده نوظهور دارند.

از سوی دیگر نوسان مکرر نرخ برابری ارزهای دیجیتال با ارزهای سنتی و چالش های استفاده از این ارزها و به خصوص امکان سرقت آنها توسط هکرها باعث شده استفاده عمومی از ارزهای دیجیتال نیز کمتر شود.

81 درصد از کاربران اینترنت تا به حال هرگز هیچ ارز دیجیتالی خریداری نکرده اند که این نشان می دهد هنوز تا افزایش اقبال به این ارزها چقدر فاصله وجود دارد.

گفتنی است از میان معدود افرادی که برای خرید ارز دیجیتال تلاش کرده اند 18 درصد این کار را به علت دشواری های فنی متوقف کرده و در نهایت ارز دیجیتال خریداری نکرده اند. 31 درصد از پاسخ دهندگان هم گفته‌اند ارزهای دیجیتال بسیار بی‌ثبات هستند و 35 درصد هم ارز دیجیتال را یک پدیده زودگذر توصیف کرده‌اند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرت و پرت است پیت میت

    • مجید

      کدوم پیت،حلبی،یا کدوم میت،برا بوکس یا رزمی،من کیم تو کی هستی ،کی ما رو..‌.