کد مطلب: ۱۹۸۷۱۴

شهردار حق ارائه گزارش تخلفات به شورای‌ شهر را دارد

شهردار حق ارائه گزارش تخلفات به شورای‌ شهر را دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهردار حق دارد تا تخلفات را به شورای شهر گزارش دهد و در مواردی هم که مصادیق جرم جنبه عمومی داشته باشد، مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهردار حق دارد تا تخلفات را به شورای شهر گزارش دهد و در مواردی هم که مصادیق جرم جنبه عمومی داشته باشد، مدعی العموم می‌تواند ورود کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود صادقی، با اشاره به اظهارات اخیر شهردار تهران درباره تخلفات شهردار سابق با تاکید بر اینکه اگر جرم جنبه عمومی داشته باشد، مدعی‌العموم می‌تواند ورود کرده و آن را پیگیری کند، گفت: به عنوان مثال مواردی هم که اخیرا شهردار تهران مطرح و گزارش کرد، مصداق همین موضوع است و بخشهایی از آن که جنبه عمومی دارد توسط مدعی العموم قابل پیگیری است.

وی افزود: البته در این موارد شهردار خود می‌تواند طرح دعوی کرده و پیگیری‌های قضایی را انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: در مواردی که جرم جنبه عمومی پیدا می‌کند، در صورتی که شاکی خصوصی ورود کند باید برخوردها و پیگیری‌ها توسط دستگاه قضایی انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد شهردار تهران این حق را دارد که به شورای شهر تخلفات را گزارش دهد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.