کد مطلب: ۴۸۳۱۷۱

صندوق سرمایه‌گذاری «امین آشنا ایرانیان» پنج ستاره شد

صندوق سرمایه‌گذاری «امین آشنا ایرانیان» پنج ستاره شد

شرکت رتبه‌بندی «برهان» در آخرین گزارش خود درباره عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، به عملکرد صندوق سرمایه‌گذاری «امین آشنا ایرانیان»، درجه «پنج ستاره» را اعطا کرد.

شرکت رتبه‌بندی «برهان» در آخرین گزارش خود درباره عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، به عملکرد صندوق سرمایه‌گذاری «امین آشنا ایرانیان»، درجه «5 MFR- (پنج ستاره)» را اعطا کرد. در این رده‌بندی، 5 MFR- به عنوان بالاترین درجه تعیین شده است.

گزارش شرکت رتبه‌بندی برهان نشان می‌دهد که براساس تحلیل‌های علمی و تخصصی، تعداد معدودی صندوق از میان صندوق‌های مورد بررسی توانسته‌اند درجه 5 MFR- را به دست آورند؛ اما صندوق «امین ‌آشنا ایرانیان» علاوه بر کسب رتبه مذکور در این دوره ارزیابی، در تمامی رده‌بندی‌های گذشته شرکت رتبه‌بندی برهان نیز بالاترین درجه را کسب کرده‌ است. دریافت مجدد این درجه، نشان از استمرار عملکرد بسیار خوب این صندوق با درآمد ثابت و روند بازدهی با ثبات آن دارد. همچنین گزارش شرکت رتبه‌بندی برهان حاکی از ترکیب مناسب سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی صندوق «امین آشنا ایرانیان» و تناسب پراکندگی حجم سرمایه در آن است.

IMG 20201010 160545

کسب رتبه پنج ستاره صندوق سرمایه‌گذاری «امین‌آشنا ایرانیان» عملکرد «بسیار خوب»‌ این صندوق را نشان می‌دهد. در عین حال سرمایه‌گذاران صندوق «امین آشنا ایرانیان» به صورت ماهانه و در دوره‌های زمانی مختلف، سود باثباتی را از این صندوق دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، صندوق «امین ‌آشنا ایرانیان» در میان صندوق‌های با حجم مشابه نیز تنها صندوقی بوده که حائز درجه 5 MFR- شده است. صندوق «امین ‌آشنا ایرانیان» در سال 1391 تاسیس شده است و از سوی شرکت «سبدگردان سهم‌ آشنا» اداره می‌شود. شرکت «سبدگردان سهم ‌آشنا» یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ «سهم‌ آشنا» است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.