کد مطلب: ۶۰۴۶۶۴

صورت‌های مالی چند شرکت بورسی منتشر شد

صورت‌های مالی چند شرکت بورسی منتشر شد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد کچاد اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات و صورت‌های مالی گزارش تلفیقی شرکت، چادرملو با سود خالص بیش از ۱۴ میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۹۱ درصد رشد داشته است. همچنین شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دوره ۶ ماهه منتهی به تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۲۳۲ تومان سود محقق کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۱۹۸ درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این گروه کارخانجات صنعتی تبرک با نماد تبرک نیز اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد. بر این اساس در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک به ازای هر سهم ۴٫۳ تومان سود محقق کرده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۹۳ درصد کاهش داشته است. سود خالص این شرکت ۹٫۶ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته ۹۳ درصد افت داشته است.

شرکت سیمان باقران با نماد سباقر نیز اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ حود را منتشر کرد. بر این اساس اطلاعات و صورت های مالی سباقر سود خالص این شرکت بیش از ۶۶ میلیارد تومان که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۷ درصد رشد داشته است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا مسئولین هیچ حرفی از واکسن برکت نمی زنن ؟! یه سال توی بوق و کرنا از تولید واکسن می گفتن ، الان همه مردم فهمیدن چقدر این حرفا الکیه . وقتی یه جایی گند می زنن اصلا راجع به اون مسئله هیچ حرفی زده نمیشه .

  • ناشناس

    تو منفی کردن سهم استادن ولی موقعی که میخوان یه نمادومثبت کنن جونشون بالا میاد چرا چون نمیخوان کسی سود کنه

  • ناشناس

    بازارپول نیست حقوقی برای اینکه بازار روگرم کنه داره از کدهای حقیقی خودش به کدهای حقیقیش جابجا میگنه خیلی متاسفم برات