کد مطلب: ۶۹۴۱۱۷

جنجال جدید گشت ارشاد/ با سلبریتی‌ها برخورد می‌کنیم

جنجال جدید گشت ارشاد/ با سلبریتی‌ها برخورد می‌کنیم

سخنگوی ستاد امر به معروف تعیین نرخ جریمه بدحجابی را تکذیب کرد. گستردگی برخورد گشت‌ ارشاد به کجا می‌رسد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، گشت ارشاد از تابستان سال جاری در طرح جدید اقدام به برخورد با بدحجابی کرده است. گشت ارشاد طرح جدیدی برای برخورد با سلبریتی های بدحجاب دارد.

سخنگوی ستاد امر به معروف همچنین در ادامه طرح عفاف و حجاب و گشت ارشاد از برخورد با سلبریتی‌های هنجارشکن خبر داد.

گشت ارشاد با سلبریتی‌های بدحجاب برخورد می‌کند؟

به نقل از انتخاب ، علی خان‌محمدی تصریح کرد: رها بودن امر عفاف و حجاب به خودی خود سبب ایجاد چالش‌های بعدی می‌شود. ضمن آنکه ما به‌ خوبی می‌دانیم برخی جریان‌های رسانه‌ای می‌خواهند از کنار موضوع عفاف و حجاب برای انتخابات بهره‌برداری سیاسی کنند. ما با توکل بر خدا و با نیت احیای یکی از فرائض الهی پا در میدان گذاشتیم و امید داریم خود او مسیرهای اصلاح را برایمان هموار کند. در این مسیر به‌تعبیر آیۀ قرآن «لایَخافُونَ لَوْمَهَ لائِمٍ»، از سرزنش هیچ سرزنشگری بیم نداریم.

خان‌محمدی افزود: این طرح را به کمیسیون فرهنگی مجلس و ریاست‌جمهوری ارائه دادیم. همان طور که اشاره شد، طرح هنوز تصویب نشده است. دستورالعمل‌هایی را هم در حوزه امر به معروف به دستگاه‌های دولتی ارائه دادیم که یکی از شاخصه‌های آن، عفاف و حجاب بود که وظیفه ستاد، ابلاغ و نظارت این طرح است،. چرا که از همان ابتدا اصرار داشتیم که طرح عفاف و حجاب ابتدا باید از ادارات دستگاه‌های دولتی شروع شود. باید گشت ارشاد ما ابتدا سراغ سلبریتی‌های هنجارشکن برود، همان‌ها که الگوی مردم هستند. درباره صداوسیما هم جلساتی را شکل دادیم و بناست طی روزهای آینده درباره فرهنگ‌سازی بحث عفاف و حجاب با مسئولان آنها جلسات دیگری تدارک ببینیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.