کد مطلب: ۶۰۲۸۴۶

طرح ویژه فروش ۲ خودرو فردا موتور

طرح ویژه فروش ۲ خودرو فردا موتور

فردا موتورز در ادامه طرح ویژه فروش پاییز محصولات خود در آذر ماه خودروهای FMC SX5 و FMC 511 را با اقساط ۲۴ ماهه به فروش می‌رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش کراس‌اوور FMC T5، محصول جدید این خودروسازی هم که چندی پیش در حضور عاملیت‌های مجاز فردا موتورز معرفی شد، به زودی و با رونمایی رسمی آن آغاز خواهد شد.

فردا موتورز در ادامه طرح ویژه فروش پاییز محصولات خود در آذر ماه خودروهای FMC SX5 و FMC 511 را با اقساط ۲۴ ماهه به فروش می‌رساند.

فردا موتورز در بخش‌نامه فروش آذر ماه خود، کراس اوور FMC SX5 را با پیش پرداخت ۵۰ درصدی سه مرحله‌ای و ۲۴ قسط ۱۳ میلیون تومانی به فروش می ‌رساند. این خودرو با قیمت ۷۴۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد و شامل گارانتی ۵ ساله و یا یکصد هزار کیلومتری بوده و با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

سدان FMC 511 نیز در این طرح با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان و مبلغ اقساط ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به فروش می‌رسد. موعد تحویل سدان خودروسازی فردا در طرح مذکور ۱۲۰ روز کاری خواهد بود. لازم به ذکر است در این طرح، اقساط هر دو خودرو بدون کارمزد دریافت می‌شود.

1304708 643

منبع: عصر ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کارمون به کجا کشیده واس این ابوقراضه چینی

  • حنیف

    طراحیش اصلا جالب نیست
    فیدلیتی و هایما به مراتب بهترن

  • حسین

    بسیار ماشین خوبی هست با امکانات خوب و قابل قبول …نمایندگیهای هیوندا خدماتش رو انجام میدن …گروه گرامی پشتوانه خوبی دارن در زمینه ماشین …کارخانه ش هم توی سمنان فعاله …چون شرکتش پدرسوخته بازی بهمن موتور رو ندارن مردم فکر میکنن ماشین خوبی نیست .تازه اومده توی بازار .راحت میری و ثبت نام میکنی .مردم ما عادت دارن به صف و توی نوبت و …..

  • حسین

    ماشین خوبی هست با این قیمت و امکانات خوبی داره ..طراحیش مخصوصا داخلی ش خیلی زیباست و بروز باید برید از نزدیک و مشاهده بکنید ..گروه گرامی قوی هست توی ماشین و فعاله ..کارخانه ش هم در سمنان هست ..این ماشین خدماتش در نمایندگیهای هیوندا انجام میشه …بیخودی شلوغش هم نکردن .راحت ثبت نام میکنن با شرایط خوب .برای خانواده و استفاده خانوادگی عالیه ..خیلی جا دار هست …