کد مطلب: ۴۳۳۲۵۱

آغاز طرح پیش‌فروش ایران خودرو از ساعتی دیگر

آغاز طرح پیش‌فروش ایران خودرو از ساعتی دیگر

طرح پیش فروش هفت محصول شرکت ایران‌خودرو از ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه هفتم اسفند ماه با موعد تحویل در سال 1400، آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایران خودرو دومین طرح مشاركت در تولید محصولات خود را برای اسفند ٩٨ اعلام کرد. اطلاعیه ایران خودرو به این شرح است.

بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگیهاي مجاز می‌‌رساند طرح مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو از ساعت11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/12/7 آغاز و تا زمان تکمیل
ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می‌شود.

جدول 1 :شرایط و برنامه‌هاي فروش

جدول 2 :نرخ هاي سود

شرایط ویژه بخشنامه:

ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می‌باشد.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود."

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی‌باشد.

مشتریانی که ۱۸ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نمی‌باشند.

کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری امکان تغییر شرایط ثبت نام تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

امکان ثبت نام در این بخشنامه برای مشتری دوم نمایندگی مجاز نمی باشد.

قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو مندرج در این بخشنامه و قرارداد تعیین خواهد شد.

ثبت نام صرفا" بصورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان پذیر خواهد بود.

انتخاب کارت طلایی به صورت اختیاری و با پرداخت هزینه در زمان ارسال دعوتنامه امکان پذیر خواهد بود.

در این بخشنامه امکان ثبت نام فقط برای افراد بالای ۱۸ سال مقدور می باشد.

الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارک به نمایندگی.

مشتری تایید و اعلام می نماید که مشخصات اعلامی با مشخصات شناسنامه ای وی کاملا منطبق می باشد، در صورت بروز هرگونه اشتباه، ثبت نام کان لم یکن بوده و کلیه مسئولیتهای آن بر عهده مشتری می باشد و شرکت ایران خودرو مطابق با ضوابط جاری خود اقدام می کند.

در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط این بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان ظرف مدت حداکثر ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات عمومی بخشنامه:

سود مشارکت در این روش فروش حداکثر تا پایان قرارداد(زمان تحویل) و در صورت عدم تکمیل وجه در هنگام ارسال دعوتنامه تا پایان زمان انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذا هرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز براساس سود مشارکت اعلامی در گویا براساس خودرو محاسبه خواهد گردید.

سود انصراف به صورت روز شمار (مشروط بر گذشت یک ماه از زمان تاریخ ثبت نام مطابق جدول پیوست حداکثر تا پایان قرارداد ( زمان تحویل ) و یا تا زمان انقضای دعوتنامه و تا تاریخ ارائه درخواست انصراف مشتری محاسبه و حداکثر تا ۲۰ روز پس از تاریخ درخواست پرداخت خواهد شد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفا" به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.

در این روش فروش مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل مندرج در قرارداد خودرو و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

در صورتی که بر حسب ضرورت و الزامات قانونی، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواهد شد.

شرکت در زمان ثبت نام، لیست اقلام و بهای آپشن های اختیاری را به مشتری اطلاع رسانی می نماید. (در سایت ایران خودرو نیز اطلاع رسانی شده است. بدیهی است در صورتی که پس از امضاء قرارداد توسط مشتری، به علت وجود الزامات قانونی و یا لزوم استانداردهای اجباری، نصب تجهیزات و لوازم اضافی (آپشن) توسط شرکت لازم باشد، شرکت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط و آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو را خواهد داشت.

ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی است. ۸٫ در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

نمایندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتریان حتما" موارد عنوان شده در بخشنامه ۲۹۶۸ و ۴۰۲۸ مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.

ارائه متن بخشنامه و جدول پیوست بخشنامه، به مشتریان الزامی است و بدیهی است ثبت نام مشتریان تنها بر اساس شرایط قید شده در بخشنامه قابل پذیرش است.

شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

کلیه خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.

نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

989

990

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کجای دنیا این جور ماشین پیش فروش میکنن دو سالی پولتو بدی آخر هم معلوم نیست که ماشین بهت تعلق بگیره مقصر هم خودمون هستین مردم ایران گول این بازیها نخورید

  • امیر

    ای کاش به کسانی که ماشین ندارن تعلق میگرفت

  • ناشناس

    چیزی به نام ثبت نام وجود نداره همش سرکاریه من هر کاری کردم نتونستم وارد سایت بشم
    آی پی ما را میبندند و آی پی افرادیه را باز می گذارند تا راحت ثبت نام کنند
    به نظرم ثبت نام برای نیمه دوم 1400 اصلا ارزش نداره

    • ناشناس

      ثبت نام هم روز دوشنبه باز بود هم چهارشنبه من با گوشی پشت فرمون ثبت نام کردم عکس پرداختی هم موجوده

  • حسن اسفندياری

    چرا با این همه پیش فروش هنوز ترافیک خرید اینترنتی مثل روز اول هست.
    چرا انقدر ملت و اذیت میکنید
    خدا لعنتتون کنه.
    خدا لعنت کنه همتون و..
    دلخوشیم فقط این بود میتونم یه ماشین بخرم اونم شده 100 میلیون…
    بازارو درست کنید

    • ناشناس

      چرامردم رواذیت میکنیدبرای ثبت نام خودرو میخاهیدبرای خودتون نگه داری خوب بگید

    • مجید

      ۱۰دفه بیشررفتم کافی نت نتونستم ثبت نام کنم بازنمیشه سایت.چرااین ملت رواین قدراذیت میکنید

  • ناشناس

    دروغه دروغه

  • امیر حسین

    ثبت نام خیلی راحت بود
    تو خود نمایندگی نامی کاشان با عزت و احترام ثبت نام کردند

  • امیرامیری

    با سلام پیش فروش ایران خودرو از کی آغاز می شود

  • امیرامیری

    باسلام پیش فروش ایران خودرو از چه روزی آغازمیشود

  • محمد

    پیش فروش بعدی ایران خودرو کی هست