کد مطلب: ۵۹۷۴۵۱

۲ خبر مهم برای سهامداران پاکشو / عرضه اولیه جدید در راه است

۲ خبر مهم برای سهامداران پاکشو / عرضه اولیه جدید در راه است

صبح امروز گروه صنعتی پاکشو دو اطلاعیه در کدال منتشر کرد. یکی از این دو اطلاعیه در مورد پذیرش یکی از شرکت‌های زیر مجموعه این نماد در فرابورس بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح امروز گروه صنعتی پاکشو دو اطلاعیه در کدال منتشر کرد. این دو اطلاعیه در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب بود.

بر اساس اطلاعیه نخست، خبر از موافقت با انتشار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون اوراق اختیار فروش تبعی(بیمه سهام), از سوی شرکت گروه صنعتی گلرنگ (سهامی خاص) داد. دوره معاملاتی این اوراق ۲۴ ماه و ارزش سررسید آن هزار تومان است. پاکشو در مجموع یک میلیارد و ۸۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۲۵۹ سهم خود را وثیقه قرار داده است.

بر اساس اطلاعیه دوم، با پذیرش سهام شرکت پدیده شیمی جم ( سهامی خاص) از شرکت‌های وابسته گروه صنعتی پاکشو در بازار دوم فرابورس ایران موافقت به عمل آمده است. شایان ذکر است قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های فرابورس و آغاز معاملات اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه می‌شود. با این حال هنوز زمانی برای عرضه این نماد در فرابورس اعلام نشده است.

نماد پاکشو به دلیل این دو افشا متوقف شده ولی در جریان معاملات امروز بازگشایی خواهد شد. بازگشایی‌ای که احتمالا به واسطه این دو خبر خوب با صف خرید همراه خواهد بود.پاکشو که در یک ماهه اخیر تنها دو درصد بازدهی مثبت داشته در یکسال گذشته به سهامدارانش ضرر ۱۸ درصدی وارد کرده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بخدا خجالت نمیکشند

  • ناشناس

    کسی نمیدونه عرضه اولیه تفارس کی باز میشه

  • ناشناس

    سلام
    مشت نشونه خرواره!
    وقتی پاکشو زیاندهه !خرید عرضه اولیش سود دهه؟!
    اگر کسی میخواد بخره با احتیاط بخره!

    • ناشناس

      مشت نمونه خرواره

  • ناشناس

    سلام چرا از سهم
    وملل
    هیچ حمایتی نمیکنید؟
    برنامه افزتیش سرمایه از تجدید ارزیابی در چه مرحله ای هست؟
    آیا هنوز برنامه ای برای تبدیل موسسه به بانک هنوز وجود دارد،؟

  • ناشناس

    وای اگر عرضه اینبار وقف صندوق شود
    ارتش عالم نتواند که جوابم دهد..

  • ناشناس

    خدا کنه پذیره نوسی اتکاسا بازبشه از فردا ثبت نام کنکور دکتری دارم باید 208000 تومان پول بدم! حداقل بگم دانشجو هستم بهتره از بیکار بودن…
    پنجاه هزار تومان خریدیم امیدوارم تا پونصد تومان بره

  • ناشناس

    منتظرعرضه اولیه تاکی بمونیم اخه

    • ناشناس

      تو رو خدا عرضه اولیه برای چی میخای مگه قبلیا سود دادن

    • زهرا

      اره چرا سود ندادن خوبم سود میدن ک نمیذارم بیاد

  • ناشناس

    الان اگه بیان یه عرضه اولیه بیارن تو بازار موقع خوبیه، نه اینکه یهو چندتا عرضه اولیه بیارن که بازار رو منفی کنن

  • ناشناس

    این هفته عرضه اولیه میاد
    با نماد وپوچ

  • ناشناس

    دوستان ببینید سهامداران خرد رو حتی از سود عرضه اولیه ها محروم کردن. شماها اگر واقعا یک درصصد به فکر مردم بودین روی قیمت گزاری عرضه اولیه ها دقت میکردین و اینکه چه شرکتی عرضه میکنید خیلی مهم هست. این همه مردم بی پناه رو تشویق کردین تو بورس و از اول هم گفتین با عرضه اولیه شروع کنید تا دانش کسب کنید. وعده های دروغین مسئولین عامل اصلی زیان سهامدارن خرد و کلان هست. هیچ ثباتی در گفتار این از خدا بی خبرها وجود نداره. همه میدونن میانگین سود عرضه اولیه باید کمتر از 150 درصد نباشد ولی میبینید سهام ورشکسته رو با قیمت بالا میندازن به مردم. ایا این تخطی از قانون نیست؟؟ تخلف از منظر این اقایون یعنی چی؟؟ ایا هیچ توجهی به بازدهی عرضه اولیه های قبل شده؟ فجهان و فسبزوار و کیمیا تک را با چه مبنایی قیمت گذاری کردن که الان قیمت عرضه اولیه هم کسی خریدار نیست؟؟؟؟ یک بار برای همیشه به مردم بی پناه پاسخ بدهید.