کد مطلب: ۳۸۲۷۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه‌اولیه دیگری در راه است / «جم پیلن» چه ویژگی‌هایی دارد؟

عرضه‌اولیه دیگری در راه است / «جم پیلن» چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت پلی پروپیلن جم، یکی از شرکت‌های فعال در بخش مواد شیمیایی بوده که به‌تازگی وارد بورس شده است. این شرکت طی 12ماهه منتهی به پایان اسفند ماه سال 1397 (سال مالی 97) معادل 651 میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده که نسبت به سال قبل 82 درصد رشد داشته، همچنین سود خالص هر سهام در پایان این دوره 325 تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 82 درصد افت داشته است.

بازار سهام فردا پذیرای عرضه‌اولیه دیگری است.

چهارمین عرضه‌اولیه سال ۱۳۹۸،شرکت پلی پروپیلن جم با نماد « جم پیلن » است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،شرکت پلی پروپیلن جم در سال 1383 در منطقه آزاد انرژی پارس در عسلویه تاسیس شد و در حوزه شیمیایی شروع به کار کرد. این شرکت در حال حاضر با سرمایه ثبتی 200 میلیارد تومان در حال فعالیت است.

فعالیت شرکت پلی پروپیلن جم

اصلی‌ترین فعالیت شرکت پلی پروپیلن جم، احداث، راه‌اندازی و بهره‌برداری، اداره کارخانجات صنعتی به منظور تولید، فروش، صدور محصولات پتروشیمی، ذخیره و صادرات و تبدیل کلیه مواد پتروشیمی و پتروشیمیایی و فرآورده‌های فرعی و مشتقات ذیربط آن‌ها و انجام کلیه فعالیت‌های تولیدی، صنعتی، بازرگانی، فنی و مهندسی که به طور مستقیم و غیرمستقیم مربوط به عملیات مذکور است.

سهام‌دار اصلی شرکت پلی پروپیلن جم ، شرکت پتروشمیران بوده که 51 درصد سهام شرکت را در اختیار دارد. دیگر سهامدار این شرکت، شركت پتروشيمی جم با مالکیت 49 درصدی است.

5656

ترکیب سهام‌داران شرکت پلی پروپیلن جم

عرضه اولیه «جم پیلن» در بورس

شرکت پلی پروپیلن جم با سرمایه 200 میلیارد تومان در بخش مواد شیمیایی در بازار دوم بورس اوراق بهادار با نماد « جم پيلن » پذیرش شده و آماده عرضه اولیه 10 درصد از سرمایه‌اش معادل 200 میلیون سهم در 27 خرداد ماه سال جاری به روش بوک بیلدینگ است.

این شرکت آخرین اطلاعات و عملکرد مالی را بر روی کدال منتشر کرده است.

photo 2019 06 12 22 39 05

آخرین وضعیت «جم پيلن»

بر اساس صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال گذشته (سال مالی ۹۷)، شرکت پلی پروپیلن جم دارای 1.1 هزار میلیارد تومان دارایی و 263 میلیارد تومان بدهی است.

این شرکت طی دوره ۱۲ ماهه مالی خود (پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۷) حدود 651 میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده که نسبت به سال ۱۳۹۶ حدود 82 درصد افزایش داشته، همچنین سود انباشته این شرکت در پایان سال گذشته به 654 میلیارد تومان رسیده است.

51

همچنین سود خالص هر سهام در پایان سال مالی این شرکت 325 تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 82 درصد افت داشته است.

حداکثر سهام قابل خرید برای هر فرد 500 سهم در دامنه قیمتی 2100 تا 2250 تومان خواهد بود، به این ترتیب حداکثر نقدینگی احتمالی مورد نیاز یک میلیون و 130 هزار تومان خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.