کد مطلب: ۶۱۶۵۰۳

علی عسگری استعفا داد؟

علی عسگری استعفا داد؟

خبر استعفای مدیرعامل جدید پتروشیمی خلیج فارس از سمت خود صبح امروز منتشر و پس از مدت کوتاهی تکذیب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ۲۰ دی ماه بود که علی عسگری رئیس سابق رسانه ملی، از سوی رحمتی، رئیس هیات‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب و جایگزین جعفر ربیعی شد.

او دارای کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، کارشناسی‌ارشد مدیریت از دانشگاه تهران و دکترای مهندسی صنایع با گرایش سیستم و بهره‌وری از دانشگاه علم و صنعت است.سوابقی همچون ریاست سابق رسانه ملی، مشاور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی را در کارنامه خود دارد.

اما بعد از حواشی انتصاب او به این سمت ، صبح امروز باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد که عبدالعلی علی‌عسگری در نامه‌ای به هیات‌مدیره هلدینگ خلیج فارس ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیر عاملی انصراف داده است.

استعفای علی‌عسگری تکذیب شد

اما پس از مدتی علی‌عسگری این خبر را تکذیب کرد.

آنگونه که فارس گزارش داده او گفته است: خبر استعفایم که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.

او گفته: کار را با قدرت آغاز کرده‌ایم و جلسات را از اولین روز کاری شروع و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.

علی‌عسگری به باشگاه خبرنگاران جوان هم گفته است: استعفای من از سمت مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس کامل دروغ و جعلی است. این خبر صحت ندارد و من هیچ نامه ای به مبنای استعفا به هلدینگ خلیج فارس ارسال نکردم.

این رسانه مدعی شده است، ساعتی قبل خبر استعفای او از سوی یک منبع آگاه تایید شده بود.

آخرین اخبار سیاسی و اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شناس

    من که هیچ وقت سهام شرکتی که رییسش اینقدر بی ارتباط باشه نمیخرم.

  • ناشناس

    ! اگر آقای عسگری تخصص این پست را دارد پس چندین سال در صدا و سیما فارغ از تخصص چه می کرده ؟ اگر تخصصش امور فرهنگی و ارتباطات است ! پس اینجا چکار می کند ؟

  • ناشناس

    اگه آدم درستکاری است و راست میگوید و کار بلد است، بیاید و شفاف کند سود پارسال سهام پترول کجا هزینه شده ۴۰تومان از ۵۰۰تومان را به سهام دار داد و به جاش ارزش سهم را یک پنجم کرد.

  • پرواز و فغان

    برای چند لحظه خوشحال شدم . چون فکر کردم بعد از این همه سال بالاخره یک نفر پیدا شد که به افکار مردم احترام بگذارد ….. اما افسوس !!!!!!!!

  • مال باخته

    سهام پترول زیر مجموعه فارس است بروید ببینید تو سه ماه گذشته بیش از ۶۰درصد زیان زده از ۴۸۰تومان رسیده به ۲۲۰ تومان.

  • حسین

    ب خاطر همینه ک مملکت ب اینجا رسیده این چ میفهمه از پتروشیمی خدایا تا کی مدیر نالایق و بی تدبیر هیچکسی سر جاش نیست

  • ناشناس

    برو پی کارت عسکری ، اینکاره نیستی

  • ناشناس

    هنوز جوهر حکمش خشک نشده استعفا داده؟ در ضمن اگه استعفاهم داده باشه که نداده برای خودشیرینیه که به سر زبانها بیافته که مملکت در این برهه زمانی به او نیازمنده ودر نبودش اقتصاد کشور فلج میشه .

  • ناشناس

    لابیگری در ریاست و مدیریت در ایران امری رایج است …… اما بیشتر مدیران ایران ادعا میکنند شایسته سالاری معیار انتصاب آنان بوده است …..
    کتاب مدیریت ایرانی صفحه 230

  • ناشناس

    ژاپنی ها در انتصابات مدیریتی ، سبک تعصب سازمانی دارند و غربی ها سبک تعصب شغلی دارند اما در مدیریت ایرانی تعصب رفاقتی وجود دارد ، بدین معنا که رفقا پستهای مدیریتی را بین خود تقسیم میکنند ……
    کتاب مدیریت ایرانی صفحه 328