کد مطلب: ۴۳۶۹۳۶

آنالیز آخرین کارنامه بانک اقتصادنوین در بهمن ماه امسال

آنالیز آخرین کارنامه بانک اقتصادنوین در بهمن ماه امسال

میزان درآمد بانک اقتصادنوین در بهمن ماه از محل وام‌های پرداختی، حدود ۶۰ میلیارد تومان بیشتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران داده است.

بانک اقتصادنوین تازه‌ترین کارنامه عملکرد خود را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک اقتصادنوین که با نماد بورسی «ونوین» در بازار سرمایه نیز در حال فعالیت بوده، گزارش عملکرد بهمن ماه سال جاری را بر روی سایت کدال قرار داد.

بانک اقتصادنوین طی این دوره 8.5 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که نسبت به ماه قبل حدود پنج درصد افزایش داشته است. با تسویه 2.8 هزار میلیارد تومان از وام‌ها و اعطای وام‌های جدید، مانده تسهیلات این بانک در پایان بهمن ماه امسال به بیش از 47 هزار میلیارد تومان رسید.

بانک اقتصادنوین بیش از 96 درصد سپرده‌های خود را به صورت وام پرداخت کرده است.

همچنین بانک اقتصادنوین در بهمن ماه امسال بیشتر از آنکه شاهد خروج سپرده باشد، سپرده جذب کرده است.

32

طی دوره مذکور بانک اقتصادنوین در حالی که موفق شده 60 هزار میلیارد تومان سپرده جذب کند، حدود 58 هزار میلیارد تومان سپرده از دست داده است. در مجموع با جذب 2.7 هزار میلیارد تومان سپرده‌ طی یک‌ماه، مانده سپرده‌های بانک اقتصادنوین در پایان بهمن ماه امسال به 47.1 هزار میلیارد تومان رسیده است.

میزان درآمد بانک اقتصادنوین در بهمن ماه از محل وام‌های پرداختی، حدود 60 میلیارد تومان بیشتر از میزان سودی است که به سپرده‌گذاران داده است.

بانک اقتصادنوین در بهمن ماه امسال حدود 472 میلیارد تومان به سپرده‌گذاران خود سود پرداخته کرده و از سوی دیگر حدود 532 میلیارد تومان را از محل وام‌های اعطایی کسب کرده است.

بانک اقتصادنوین طی ۱۱ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ با بیش از 570 میلیارد تومان زیان از محل کسری سود پرداختی به سپرده‌ها و سود دریافتی از وام‌ها مواجه شده، که نشان‌دهنده میانگین زیان ماهانه 52 میلیارد تومانی این بانک است.

بر اساس گزارش عملکرد ۹ ماهه ابتدایی امسال بانک اقتصادنوین، این بانک در پایان آذر ماه امسال زیان انباشته‌ 1.5 هزار میلیارد تومان را ثبت کرده که معادل بیش از سرمایه این بانک است. زیان انباشته این بانک طی 9 ماهه نخست امسال 128 درصد رشد داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.