کد مطلب: ۴۵۱۳۰۳

عملکرد بورس در ۹۹/۰۲/۳۱

شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد برگشت

شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد برگشت

اگرچه با مثبت شدن شاخص طی دو روز گذشته انتظار می‌رفت که این روند ادامه پیدا کند اما شاخص کل آخرین روز از معاملات این ماه را با ریزش حدود ۱۶ هزار واحدی به پایان برد.

به گزارش تجارت‎نیوز ، اگرچه با مثبت شدن شاخص طی دو روز گذشته انتظار می‌رفت که این روند ادامه پیدا کند اما شاخص کل آخرین روز از معاملات این ماه را با ریزش ۱۵ هزار و ۸۴۸ واحدی به پایان برد. طی معاملات امروز شاخص کل مجددا با ثبت بازدهی منفی ۱٫۵۸ درصدی به زیر یک میلیون واحد بازگشت.

اگرچه شاخص کل هم وزن، جریانی خلاف شاخص کل در پیش گرفت و در ساعات ابتدایی معاملات با رشد حدود ۱۶۰۰ واحدی همراه شد اما میزان رشد این شاخص در در انتهای معاملات به حدود نصف رسید و تنها توانست ۸۱۰ واحد به ارتفاع خود بیفزاید.

در میان نمادهایی که امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند تنها نماد اخابر اثر مثبتی به ثبت رساند و مابقی نمادها شامل فارس، فولاد، فملی، کگل، کچاد و وبملت بیش از هزار واحد تاثیر منفی برجای گذاشتند.

برترین گروه‌های صنعت را در آخرین روز از اردیبهشت سه نماد خودرو، بانک و فلزات اساسی تشکیل دادند که پیش از این نیز کارشناسان در پیش‌بینی‌های خود به این سه گروه اشاره کرده بودند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۵۳۹ هزارتا رسید که طی آن ۹ میلیارد و ۷۶۸ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۱۱٫۵ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در نتیجه ارزش بازار به ۳۶۹۹ هزار میلیارد تومان رسید.

Screenshot 27 1

Screenshot 28 1

Screenshot 29 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آشغال ترین کارگزاری مفیده ، پاسخگو نیستند اصلا ، عرضه اولیه هم ک خطا میزنه ، فقط پول و وقت مردم میگیرن فقط فکر کاسبین ،متاسفم برای این همه بی مسئولیتی ، اگه نمیتونین پاسخگو باشین اینقدر کد ندین ، لااقل چند تا کارگزاری جدید مجوز بدین قابل توجه مسئولین بی مسئولیت