کد مطلب: ۳۵۴۸۶۱

بررسی تازه‌ترین عملکرد ایران‌خودرو مربوط به بهمن ماه امسال :

۳۰ هزار خودرو، مانده در پارکینگ ایران‌خودرو / فروش ۱۲.۵ هزار میلیارد تومانی در ۱۱ ماه

30 هزار خودرو، مانده در پارکینگ ایران‌خودرو / فروش 12.5 هزار میلیارد تومانی در 11 ماه

میزان تولید و فروش ایران‌خودرو در بهمن ماه امسال در مقایسه با دی ماه بیش از 14 درصد رشد داشته است. این خودروساز بزرگ در بهمن ماه سه هزار دستگاه خودرو بیش از تولیدش یعنی معادل 28 هزار و 555 دستگاه خودرو را به فروش رسانده اما بررسی آمار نشان می‌دهد این خودروساز در پایان بهمن ماه حدود 30 هزار دستگاه در پارکینگ خود داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز،تازه‌ترین گزارش عملکرد ماهانه ایران‌خودرو که بر روی سایت کدال قرار گرفت، حاکی از آمارهای جدیدی از وضعیت مالی این خودروساز کشور است.

بر اساس این بررسی تجارت‌نیوز،، ایران‌خودرو در دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه از محل فروش محصولاتش بیش از 1.1 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

این خودروساز بزرگ با میانگین 850 دستگاه تولید روزانه در بهمن ماه سال جاری 25 هزار و 548 دستگاه خودرو تولید کرده که بخش اعظم تولیدش مربوط به محصولات گروه پژو بوده است.

عملکرد مالی ایران‌خودرو در بهمن ۹۷

سهم تولیدات ایران‌خودرو در بهمن 97

همچنین در دوره مذکور، ایران‌خودرو سه هزار دستگاه خودرو بیش از تولیدش یعنی معادل 28 هزار و 555 دستگاه خودرو را به فروش رسانده، اما بررسی آمار نشان می‌دهد این خودروساز در پایان بهمن ماه 29 هزار و 413 هزار دستگاه در پارکینگ خود داشته است.

میزان تولید و فروش ایران‌خودرو در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه بیش از 14 درصد و درآمد حاصل از فروش نیز 2.3 درصد رشد داشته است.

ایران‌خودرو در 11 ماهه نخست سال جاری حدود 351 هزار دستگاه خودرو تولید کرده و طی همین دوره 327 هزار و 455 دستگاه از محصولاتش را معادل 12.5 هزار میلیارد تومان به فروش رسانده است.

عملکرد مالی ایران‌خودرو در بهمن ۹۷

میزان تولید و فروش ایران‌خودرو در بهمن 97

ایران‌خودرو نرخ فروش محصولات گروه سمند، تندر (L90) و پژو 2008 را افزایش و نرخ دیگر گروه‌ها را کاهش داده که در بین آن‌ها دانگ فنگ با افت حدود 17 درصدی قیمت، بیشترین کاهش را داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.