کد مطلب: ۴۵۹۲۰۸

عملکرد مالی یک نماد پتروشیمی در بورس / افزایش ۱۲ درصدی فروش «پارس» در بهار ۹۹

عملکرد مالی یک نماد پتروشیمی در بورس / افزایش ۱۲ درصدی فروش «پارس» در بهار ۹۹

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، شرکت پتروشیمی پارس در پایان خرداد ماه توانسته میزان فروش خود را با رشد ۱۲ درصدی به ۴۲ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال برساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت پتروشیمی پارس (پارس) در تازه‌ترین گزارش خود، عملکرد مالی مربوط به خردادماه را در وبسایت کدال بارگذاری کرد.

بر اساس این گزارش میزان تولید انواع محصولات ( اتان، پروپان، بوتان و …) پتروشیمی پارس در خرداد ماه به ۳۲۵ هزار و ۷۰۰ تن رسیده که نسبت به اردیبهشت ماه رشدی ۴٫۵ درصدی داشته است. همچنین میزان فروش این شرکت در خرداد ماه به حدود ۱۱ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال رسیده که نسبت به اردیبهشت ماه ۱۴ درصد کمتر بوده ولی در مقایسه با خرداد سال گذشته ۴ درصد بیشتر شده است.

1 6

با این حساب میزان کل فروش پارس در سه ماهه نخست امسال به ۴۲ هزار و ۴۸۶ میلیارد ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ رشدی ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد. این در حالی است که تناژ فروش محصولات پارس در بهار امسال در مقایسه با بهار سال گذشته نیز ۱۵ درصد افزایش داشته و در مجموع به یک میلیون و ۴۵ هزار تن رسیده است.

پتروشیمی پارس در یک ماه اخیر اگر چه بازدهی ۳۹ درصدی را در بورس به ثبت رسانده اما افزایش قیمت هر سهم این شرکت در سه ماه ۱۵۴ درصد و در یک سال اخیر حدود ۴۰۰ درصد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میلاد

    شرکت های پتروشیمی تو ایران به خاطر صادرات ارزی و تورم بالای ۳۰ تا ۵۰ درصدی داخل ایران و اینکه دارایی فراوان دارند و دولتی هستند حکم غول های تکنولوژی تو آنریکا رک دارند و مرغ تخم طلا هستند ????