کد مطلب: ۴۳۸۴۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بررسی عملکرد مالی یک نماد بورسی / «کروی» چقدر ارزنده است؟

بررسی عملکرد مالی یک نماد بورسی / «کروی» چقدر ارزنده است؟

شرکت توسعه معادن روی ایران در حالی در اسفندماه در بورس بازدهی ۳۴ درصدی داشته که مجموع سرمایه‎گذاری‌های آن در بورس و خارج از بورس در پایان سال به بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت توسعه معادن روی ایران در گزارش مالی اسفندماه خود توانسته مجموع سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های بورسی و خارج از بورس را با ۱۳۵ میلیارد و ۹۴۳ میلیون افزایش ۳ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال برساند.

کروی که با سرمایه ۲۴۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومانی در بورس فعالیت می‌کند در پایان اسفند بیش از ۵۷ درصد سهام کالسیمین، ۵۶ درصد سهام شرکت ملی سرب و روی ایران و بیش از ۵۱ درصد از سهام شرکت فرآوری مواد معدنی ایران را در اختیار داشته که ارزش بازار این سهام با افتی ۷۳۶ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریالی نسبت به بهمن ماه به ۳۹ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال رسیده است.

مجموع سرمایه‌گذاری‌های کروی روی ۲۱ شرکت بورسی و غیربورسی در حالی در پایان اسفند به ۳ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال رسیده است که در پایان سال ۹۷ این رقم ۲ هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال بوده است. این موضوع نشان می‌دهد پورتفوی سرمایه‌گذاری کروی طی یکسال بیش از ۳۳ درصد رشد کرده است.

2 1 1

گزارش ۹ ماهه منتهی به آذرماه کروی همچنین حاکی از آن است که این شرکت در ۹ ماه نخست امسال سود خالصی معادل ۲۵ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال را به ثبت رسانده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ افتی ۴۹ درصدی داشته است.

عملکرد بورسی کروی در یکسال اخیر نشان می‌دهد این شرکت در سال ۹۸ توانسته بازدهی ۲۱۳ درصدی را از خود بر جای بگذارد که بیش از ۶۴ درصد آن در سه ماه اخیر اتفاق افتاده است. همچنین رشد قیمت هر سهم کروی در اسفندماه ۳۴ درصد به ثبت رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    به نظر من که سهم خوبیه دوستانی که قصد خریدش رو دارند پیشنهاد خوبی میتونه باشه من خودم ده هزار سهمش رو دارم سود دهیش در حد قابل قبوله

    • ساناز

      سلام.دوست عزیز من 4 هزار سهم دارم ولی واسه فروش هیچ اطلاعاتی ندارم.میشه راهنماییم کنید…

    • سیامک

      اگر کد معاملاتی ندارید برای فروش سهمتون باید به کارگزاری مراجعه کنید .ارزش حدودی هر سهم الان کمی کمتر از ۳۰۰۰ تومان است .

  • ناشناس

    سلام فعلا این خبرا نیست جز هرروز منفی شدن

  • ناشناس

    سلام ببخشید این سهام کی مثبت میشه ایا بهش امید داشته باشیم یا نه

    • ناشناس

      از فردا انشالله برمیگرده