کد مطلب: ۴۳۳۴۲۱

بررسی عملکرد مالی یک نماد ذغالی در بورس / افزایش درآمد توامان با کاهش سود!

بررسی عملکرد مالی یک نماد ذغالی در بورس / افزایش درآمد توامان با کاهش سود!

بررسی عملکرد نماد کپرور نشان می‌دهد درآمد این شرکت در بهمن ماه رشدی 27 درصدی داشته به و بیش از 287 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت فرآوری زغال‌سنگ پرورده طبس که با نماد کپرور در بورس فعالیت می‌کند در گزارش یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه امسال خود 287 میلیارد و 344 میلیون ریال درآمد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی 27 درصدی داشته است.

9 2
بررسی عملکرد میان‌دوره‌ای 9 ماهه این شرکت که با سرمایه 540 میلیارد ریالی در بورس فعالیت می‌کند نشان می‌دهد این شرکت در 9 ماه نخست امسال هزار و 735 میلیارد ریال درآمد داشته و از این میزان توانسته بیش از 310 میلیارد ریال درآمد داشته باشد. درآمدی که 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است. با این حال و با وجود افزایش درآمد این شرکت در 9 ماه نخست، سود ناخالص کپرور در مقایسه با سال گذشته افتی 31 درصدی داشته است.

این شرکت در بهمن ماه توانسته 19 هزار و 481 تن ذغال سنگ کنسانتره کک شو تولید کند که در مقایسه با دی ماه افتی پنج درصدی داشته است. از سوی دیگر نرخ فروش هر تن زغال‌سنگ در بهمن ماه یک میلیون و 317 هزار تومان بوده که به نسبت دی ماه رشدی 26 درصدی را به ثبت رسانده است.

12 6
عملکرد بورسی کپرور نیز حاکی از آن است که این شرکت در یک ماه اخیر رشدی 21 درصدی را به ثبت رسانده و بازدهی سه ماهه و یک ساله آن 56 درصد و 108درصد بوده است. شركت زغال سنگ پروده طبس با هدف بهره‌برداری از ذخاير بهشت زغال سنگ ايران، در سال ۱۳۸۶ به ثبت رسيد تا به عنوان اولين بهره‌بردار مكانيزه زغال سنگ كشور، فعاليت خود را آغاز کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.