کد مطلب: ۳۹۸۵۴۲

فروش اقساطی و فوری محصولات سایپا

فروش اقساطی و فوری محصولات سایپا

شرایط فروش اقساطی محصولات شرکت سایپا برای روز یکشنبه ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش اقساطی محصولات شرکت سایپا برای روز شنبه و یکشنبه مورخ 16 و 17 شهریورماه ساعت 10 صبح به صورت روزانه و صرفاً به صورت اینترنتی جاری آغاز شده اما این شرکت نه تنها قیمت‌ها را پایین نیاورده بلکه در برخی محصولات از جمله خودروی سراتو، همچنان بر فروش با قیمت بالا اصرار دارد و به هیچ عنوان متاثر از نرخ بازار نیست!

به طور مثال سراتو در حال حاضر با قیمت 287 میلیون و 500 هزار تومان توسط نمایندگی خود سایپا فروخته می‌شود که با احتساب مبنای نرخ «5درصد کمتر از بازار» شرکت سایپا باید این خودرو را حداکثر 273 میلیون و 150 هزار تومان به فروش برساند که متاسفانه اینطور نیست و قیمت 295 میلیون تومان (حتی بالاتر از نرخ روز تحویل یکروزه نمایندگی) برایش در نظر گرفته است!

در این طرح فروش زمان تحویل محصولات 30 روزه است و محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد. همچنین متقاضیان خرید خودرو که از ابتدای سال 97 نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات سایپا اقدام نموده‌اند، امکان ثبت نام در این طرح فروش را ندارند.

البته با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، مشتریان در ثبت نام باید دقت لازم را داشته باشند زیرا در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید.

شرکت سایپا در حالی از امروز ( 16 شهریور 98) فروش فوری محصولات خود با تعهد تحویل 30 روزه را آغاز کرده که هنوز خودروهای تحویل فوری اسفند 97 (با تعهد تحویل 45 روزه) که همان موقع تکمیل وجه کردند را پس از گذشت حدود 6 ماه تحویل نداده است!

منبع: جماران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خلوت

    من از مهر97 ماشین ثبت نام کردم تا حالا ماشین من را ندادند. دارند ماشین پرفروش میکنند…!.

  • ناشناس

    باباگناه دارن خودروسازا اگه این بنگاهها ی تکونی به خودشون بدن و یک گاوبندیه کوچیک باخودروسازا بکنن مثلا پراید رو صدوبیست تومن قیمت بزارن بعد خودروسازا صدتومن قیمت بزارن من قول میدم مردم برای اون بیست تومن سود همی پرایدارو میخرن اصلن نسل پرایدو منقرض میکنن من قول میدم من مردممو میشناسم خودروسازاهم حالشو میبرن