کد مطلب: ۶۱۵۱۱۴

آغاز اولین فروش زمستانه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی

آغاز اولین فروش زمستانه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی

گروه بهمن شرایط فروش و ثبت نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم با قیمت های قبلی و بدون هیچ افزایشی را هفته گذشته منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اعلام شرکت بهمن فردا دوشنبه مورخ ۲۰ دی ماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح شروع ثبت نام برای مشتریان خواهد بود و این طرح فروش نقدی با تحویل فوری تنها به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

این اولین مرحله از فروش شاسی بلندهای این شرکت در زمستان ۱۴۰۰ می باشد و قرار است هر ماه این طرح ها برگزار شوند. بر خلاف روند افزایشی قیمت که در بازار خودرو در تمامی خودروهای موجود شکل گرفته بود، گروه بهمن فعلا هیچ افزایش نرخی را در محصولات تولیدی خود لحاظ نکرده است.

این شرکت در فروش دی ماه محصولات خود همچون گذشته، فیدلیتی پرایم ۵ نفره را ۷۳۵ میلیون تومان و ۷ نفره این خودرو را ۷۴۷ میلیون تومان و خودروی دیگنیتی پرایم را نیز ۷۹۵ میلیون تومان با موعد تحویل هفته آخر بهمن ماه بفروش خواهد رساند.

ضوابطی از جمله هر کد ملی یک ثبت نام و صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین در نظر گرفته است.

گفتنی است بهمن موتور همچون دوره‌های قبل ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت‌ها خود را ممنوع کرده و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت گروه بهمن به نشانی https://bahman.ir مراجعه نمایید.

قیمت در بازار

فیدلیتی پرایم پنج نفره در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و نسخه هفت نفره آن یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است.

همچنین دیگنیتی در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود. اختلاف قیمت فروش نقدی بهمن موتور خودرو دیگنیتی با قیمت آن در بازار حدود ۴۴۵ میلیون تومان است.

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی

    کسی توی ثبت نام ۲۰ دی موفق شد؟ منکه وارد هم نتونستم بشم . خدایی چه شهروندی هستیم که حتی یکبار من و امثال بنده که به جایی وصل نیستیم سهمی در استفاده از تسهیلات داشته باشیم . در عرض ۴۰ سال گذشته وقتی هیچ موردی نباشه ، عدالت مشکل داره . اسم مساوات و برابری و این طرح هارو بردارید تا دل ما خون نشه .

  • ناشناس

    ثبت نامش که لغو شد

  • محمد

    بی صاحب ترین کشور در عالم هستی.

  • ناشناس

    سلام من میخام ماشین فیدلیتی بنویسم

  • ناشناس

    من میخام فیدلیتی اسم نویسی کنم

  • ناشناس

    تحریم‌ها داره ورداشته میشه.دلار در حال ریزشه.خرید این ماشینا با این قیمت اشتباه محضه.مخصوصا که الان تازه قیمت‌های شرکت رو بالا بردن.

    • ناشناس

      بیا پایین عزیز من
      تحریم هیچوقت برداشته نمیشه و دلار هم هیچوقت پایین نمیاد ?
      این بالا پایین ها هم ذات بازاره، یخورده تحلیل بازار بلد باشی میفهمی.

  • ناشناس

    سلام تایخ گواهینامه گذشته باشه مهم هست یا نه برای ثبت نام

  • ناشناس

    باز هم ملت سرکار هستند سایت بسته می شود و اعلام می کند که ظرفیت تکمیل شد بعد ده تا ده تا در برخی نمایشگاهها با قیمت نجومی بفروش می رسد

  • ناشناس

    والا هیشکى نمیخره خیلى کم میبینم توى شهر زیاد طرفدار نداره شاید واسه قیمتش باشه

  • ناشناس

    من خیلى کم میبینم اصلاً توى شهر نیست انگار مردم استقبال نکردن از این ماشین