کد مطلب: ۷۵۳۱۲۳

آغاز فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی/ چه کسانی امکان ثبت‌ نام دارند؟

آغاز فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی/ چه کسانی امکان ثبت‌ نام دارند؟

طرح جدید فروش فوری دو محصول سایپا از امروز سه شنبه چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود. طرحی که خودروها در آن بدون قرعه‌کشی انجام می‌شود. اما شرط شرکت در این فروش فوری چیست و چه کسانی نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سایپا طرح جدید فروش دو خودروی کوییک R و شاهین G را از امروز ساعت 14 آغاز می‌کند. اما شرکت در این طرح یک شرط مهم دارد؛ اینکه مبلغ خرید خودرو در حساب بانکی افراد موجود باشد. این شرط جدیدی است که وزارت صمت برای خریداران خودرو وضع کرده است.

به عبارتی پس از این تنها افرادی می‌توانند در طرح فروش فوری و فروش فوق‌ العاده ایران خودرو و سایپا شرکت کنند که وجه خرید خودرو در حساب بانکی آنها موجود باشد. تنها با رعایت این شرط است که افراد می‌توانند به سایت گروه خودروساز وارد شوند و ثبت‌نام کنند.

شرایط خرید خودروی بدون قرعه کشی

نکته مهم طرح جدید سایپا این است که بدون انجام قرعه کشی است. افرادی که متقاضی شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی سایپا هستند امروز چهارم بهمن ماه از ساعت 14 می‌توانند وارد سایت رسمی این شرکت شوند و ثبت نام کنند. این ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

همچنین این شرکت اعلام کرده که تنها متقاضیانی امکان ثبت نام دارند که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه یعنی سوم بهمن ماه کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کرده باشند که به نظر می‌رسد منظور تکمیل موجودی حساب است.

147

امتیاز خودرویی سایپا به مادران

علاوه بر مردم عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر هم می‌توانند در طرح فروش فوری خودروی سایپا شرکت کنند. این افراد هم از امروز ساعت 14 به مدت سه روز فرصت دارند که در این طرح ثبت نام کنند. اما به نظر می‌رسد که سایپا دو امتیاز ویژه برای مادران دارای دو فرزند در نظر گرفته است؛ یکی اینکه این افراد سه روز مهلت ثبت نام دارند اما ثبت نام افراد عادی تا زمان تکمیل ظرفیت انجام می‌شود. این یعنی مادران دارای فرزند سهمیه جدا دارند.

امتیاز دوم این است که فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست. یعنی بر خلاف افراد عادی، مادران دارای فرزند نباید موجودی بانکی خود را تکمیل کنند.

کدام خودروها در فروش فوری سایپا عرضه می‌شود؟

در این طرح دو خودروی کوییک R اتوماتیک آپشنال و شاهین G عرضه می‌شود. قیمت کوییک آر در طرح جدید سایپا 297 میلیون تومان است اما قیمت کوییک آر در بازار آزاد 420 میلیون تومان است. این یعنی برندگان این طرح می‌توانند با خرید کوییک 123 میلیون تومان سود کنند.

قیمت شاهین G هم در این طرح 344 میلیون تومان اعلام شده است. در حالی که قیمت شاهین در بازار آزاد 500 میلیون تومان است. برندگان این خودرو هم می‌توانند 156 میلیون تومان سود کنند.

مهلت زمان تحویل این خودروها در طرح جدید سایپا 90 روزه است و فروردین 1402 این خودروها باید تحویل مشتریان شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آخه گرونی تا کی چه وقت میشه بریم نمایندگی ماشین دلخواه بخریم این داره میشه یه آرزو

  • علی ازکلامگان

    پول داری بیا جلو بسم الاه نام ننویس بباجان..

  • درویش

    واقعا که وزارت صنعت هم شاه کار کرده ، یعنی کسی که ندارم و میخواد وام بگیره ، حتی اگر وام آن تا ظهر روز ۴ بهمن آماده شود نمی‌تواند در آن شرکت کند
    البته تو ایران همه چی برا متمولان و پولداران است و دولت هم دولت آنهاست . ما برا نوکری اومدیم . کم کم دارم به این نتیجه میرسم که این دولت هم

  • درویش

    به به واقعا که وزارت صنعت هم شاه کار کرده ، یعنی کسی که نداره و میخواد وام بگیره ، حتی اگر وام آن تا ظهر روز ۴ بهمن آماده شود نمی‌تواند در آن شرکت کند
    البته تو ایران همه چی برا متمولان و پولداران است و دولت هم دولت آنهاست . ما برا نوکری اومدیم .
    این دولت هم

  • رضا امجدیان

    من مدجویی بهزیستی هستم و سرطان دارم می خواهم بر ا کار با ماشین ثبت نام کردم 10بار خدا خوش نمیاد کمک کنید

  • ناشناس

    ماشین حدود ۱۸۰ملیون هم میزاره سایپا

  • ناشناس

    سایپا و ایران خودرو
    2مافیای بزرگ در کشور که خون مردم رو به بهای ارزون می‌خرن و با ماشینهای اشغال و بی کیفیت ولی به قیمت پدرشون جون مردم رو میگیرن، لعنت خدا به متولیان ایران خودرو و سایپا

  • ناشناس

    در فروش فوری 13بهمن که وانت اریسان بدون قرعه کشی عرضه می شه آیا شرط پلاک فعال هست یا نه وایت باید حساب وکالتی داشته باشیم یا نیازی نیست

  • سهرابی

    سلام من تو طرح مادران شاهین موفق به ثبتنام شدم وکد رهگیری بهم داد اما با گذشت چند روز نه از حسابم پول کم شده ونه پیامکی برای تکمیل وجه و انتخاب نمایندگی برام آمده تورا خدا اگه کسی اطلاعی داره راهنمایی کنه تا ازین بلا تکلیفی در بیام ماشین زیر پامو فروختم الان دیگه دوباره نمیتونم بخرم

  • ناشناس

    ای خاک بر سر چنین ملتی که هر چی گرون میشه می‌خرن بابا نخرید نخرید نخرید