کد مطلب: ۷۵۱۷۶۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مشخصات فنی فونیکس FX/ محصول جدید مدیران‌خودرو با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

مشخصات فنی فونیکس FX/ محصول جدید مدیران‌خودرو با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

فونیکس FX یکی از محصولات جدید مدیران‌خودرو است که به زودی روانه بازار ایران می‌شود. اما این خودرو با چه قیمتی به بازار می‌آید؟ مشخصات فنی این محصول جدید چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، فونیکس FX جدیدترین کراس‌اور شرکت مدیران‌خودرو است که ماه گذشته از آن رونمایی شد. طی مراسم رونمایی، مدیران این شرکت اعلام کردند که این خودرو قرار است در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه شود.

اولین نسخه، که در واقع ارزان‌ترین تیپ FX نیز خواهد بود، تیپ اکسلنت نام دارد که مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو با گیربکس CVT است. این تیپ، در دی‌ماه 1401 و با قیمتی معادل یک میلیارد و 280 میلیون تومان به بازار رسید. البته باید به این نکته اشاره کرد که عرضه این مدل از فونیکس تنها به 700 دستگاه محدود می‌شود و تولید انبوه این خودرو مربوط به نسخه دوم آن است.

نسخه دوم، یا همان تیپ پریمیوم، خودرو به موتور 1.6 لیتری مجهز شده است. از طرفی دیگر، سیستم تعلیق آن در محور عقب، از نوع «مولتی لینک» است. درحالی که تیپ اکسلنت، از تعلیق یکپارچه بهره می‌برد.

فروش فونیکس FX پریمیوم نیز در اواسط زمستان 1401 و با قیمتی در حدود یک میلیارد و 380 میلیون تومان آغاز می‌شود.

بررسی مشخصات فنی فونیکس FX

این کراس اوور در نسخه پرمیوم به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو TGDI مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از پیشرانه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می‌شود و سیستم تعلیق در عقب از نوع مولتی لینک یا چند اتصاله است.

فونیکس FX

فونیکس FX یکی از پرآپشن‌های مدیران‌خودرو محسوب می‌شود و در این خودرو امکانات کامل و خوبی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور، رادار خطی، سیستم رانندگی بین خطوط، رانندگی نیمه خودران، کروز کنترل آداپتیو، چراغ های تمام LED، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سردکن و گرم کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده و شاگرد وجود دارد.

فونیکس FX

همچنین در این میان، آپشن‌هایی نظیر فرمان کمکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی مرکزی، دسته دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شارژر وایرلس گوشی همراه، سیستم صوتی با برند سونی، سانروف، در صندوق برقی، نورپردازی کابین، استارت دکمه ای، اخطار برخورد از جلو، ترمز اضطراری و… در خودرو فونیکس FX مشاهده می‌شود. البته امکانات در هر دو تیپ پرمیوم و اکسلنت یکسان است و این دو تیپ در مشخصات فنی با هم فرق دارند.

برای مطالعه بیشتر، خبر شرایط فروش محصولات فونیکس اعلام شد را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقا بخدا همش دروغه خود نمایندگی می‌خره حواله رو دویست میلیون بالاتر میفروشه

  • ناشناس

    آقا بخدا همش دروغه خود نمایندگی می‌خره حواله میفروشه

    • محمد

      میریم نمایندگی میگه مااصلاخبرنداریم معلوم نیس کی توسایت میزنه

  • پرویز

    گدملی لازم داشتید آمادست

    • ناشناس

      🤣🤣🤣این یکی خوب امدی کد ملی اماده اس

    • ناشناس

      سلام همش تبلیغه نمایندگیها پاسخگو نیستند بیشتر
      برای گرم کردن بازاز است ممنون از شما

  • پرویز

    گدملی لازم داشتید آمادست

    • ناشناس

      قیمت چند

    • محمد

      میریم نمایندگی میگه مااصلاخبرنداریم معلوم نیس کی توسایت میزنه

  • ناشناس

    الان چرا هی از این خبر و امثالش می زارید مردم که نمی تونن بخرن بابا مردم الان دیگه پراید براشون شده آرزو

  • فراز

    همین الان مدیران خودرو سایتش بسته داره بازار تشنه میکنه فروشش نقدی کرده قبلا میشد با ۳۵ درصد پیش پرداخت از این شرکت ماشین خرید ولی الان همین فرصت از خیلی‌ها گرفتند متاسفانه

  • ناشناس

    چقدر حرف های کذب ، اینها اطلاعیه شون همه سراسر سرگردان کردن مردمه . شده یک اطلاعیه بدهند که شرایط رو کامل بگن و یا جای برای ارجاع داشته باشه . کاش دروغ حناق بود و کار آدم دروغگو رو میساخت .

  • یا مهدی ادرکنی

    سلام
    روزگاری ملت دلخوش بودندمی گفتند نشریات طرفدار ملتند و از عملکرد بد کارخانه ها و هر تولیدی یا خدمات رسان ضعیف انتقاد می کنند و به نوعی اونا را واردار به خدمات رسانی منصفانه و بهتر می کنند ولی ظاهرا این بزرگواران مدیران نشریات کاغذی و مجازی هم بخاطر پول و امتیاز یا … پشت ملت را خالی کردند اکثرا در خدمت شرکت های ایران خودرو و سایپا ،کرمان موتور و مدیران خودرو و…. در صورتیکه هیچ کشور خارجی حاضر نیس حتی ماشین از ایران خودرو یا سایپا برای لانه مرغ و کفتر بخره ولی برای ملت بدبخت شده آرزو ،ی روز باید صف مرغ ،ی روز صف روغن ی،صف گوشت ،حالا هم دلار و سکه خودرو را علم کردن و ملت را سرکار گذاشتن،پس کو انصاف ،جوانمردی درستکاری و شجاعت و مردانگی ،همین ملت عزیز و شریف اگر فقط شش ماتا یکسال از محصولات اینا نخرند مثل سال ۹۵ به التماس مردم می افتن ،
    در نهایت این نیز بگذرد = خدا از سلطان محمود بزرگتر است

  • ناشناس

    واقعا ایران برای این خودرو سازهای داخلی بهشته ،هرچی بخواهند می‌فروشند و قیمت میذارن ،کسی هم نمیگه چرا

  • ناشناس

    ای ملت سزای گران‌فروشی نخریدن است ۱ سال خرید نکنید البته همه مردم ،به یگانگی خدا همین خودروهای که ملت براش سر و دست می شکنند . وزیرش به التماس مردم می افته تا خرید کنند