خبر مهم:

کد مطلب: ۴۲۰۳۲۳

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت خبر داد:

کاهش ۸۰ درصدی خرید بنزین سوپر / کمبود بنزین سوپر نداریم

کاهش 80 درصدی خرید بنزین سوپر / کمبود بنزین سوپر نداریم

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت از کاهش 80 درصدی مصرف بنزین سوپر خبر داد و گفت: کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت موضوعی کذب است و امروز جایگاه‌داران با حجم زیادی از بنزین سوپر مواجه هستند.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت در پاسخ به این پرسش که خرید و فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت چقدر واقعی است؟ به تجارت‌نیوز گفت: ما هر گونه خرید و فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت را تکذیب می‌کنیم و از این موضوع بی‌اطلاعیم؛ چرا که فعلا گزارشی در این رابطه به ما اعلام نشده است.

اسدالله قلی‌زاده افزود: خرید و فروش بنزین در جایگاه‌های بنزین با آیین نامه نفت مغایرت دارد و این کار خلاف قانون است. البته ممکن است که در برخی جایگاه‌ها دست به چنین اقدامی زده شود که ما با این موضوع‌ها برخورد خواهیم کرد. بارها تکرار کرده‌ایم که دو نرخی شدن بنزین فساد را به همراه دارد و هزینه را برای جایگاه‌داران و ناظران این حوزه افزایش می‌دهد.

قحطی بنزین سوپر واقعی است؟

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا جایگاه‌داران بنزین با قحطی بنزین سوپر رو به رو هستند؟ اظهار کرد: از زمانی که سهمیه‌بندی جدید بنزین کلید خورد مصرف سوخت بنزین سوپر 80 درصد توسط مردم کاهش یافت. یعنی از آبان ماه تاکنون فروش بنزین سوپر توسط جایگاه‌داران 80 درصد کاهش یافته است.

قلی‌زاده گفت: اینکه برخی می‌گویند بنزین سوپر در جایگاه‌ها وجود ندارد موضوعی کذب است. کلیه جایگاه‌داران بنزین دارای بنزین سوپر هستند. امروز شرایط به نحوی است که اگر یک جایگاه در گذشته روزانه 30 هزار لیتر بنزین به مردم عرضه می‌کرد حالا این رقم به سه هزار لیتر رسیده است. در زمان قبل از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین جایگاه‌داران روزانه یک تریلی 30 هزار لیتری فراورده نفتی را در محل جایگاه تخلیه می‌کردند؛ این در حالی است که امروز این اقدام هر 10 روز یک بار رخ می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ف.ع

    جالبه!!!! خوب طبیعی هست که مشکلی ندارید! وقتی قیمتشو اینقدر بالا می برید نبایدم کمبود ایجاد بشه. عجب سیاست جالبی دارند برای حل مشکل. مشکل ایجاد می کنند!!!!