خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۱۶۱۵

قیمت ایمپلنت دندان در سال ۲۰۲۲

قیمت ایمپلنت دندان در سال ۲۰۲۲

یکی از روش های درمانی محبوب در طول سال های اخیر برای بی‌دندانی ، کاشت ایمپلنت می‌باشد. این روش به علت مزیت‌های زیادی که دارد در جامعه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. اما از مهم‌ترین نکته‌هایی که هر فرد قبل از انجام ایمپلنت به آن توجه می‌کند قیمت ایمپلنت می باشد. با توجه به شروع سال میلادی جدید قصد داریم قیمت ایمپلنت در سال ۲۰۲۲ را در این سال بررسی کنیم.

قیمت ایمپلنت یکی از مهم ترین بخش های درمانی می باشد. زیرا هر فرد با توجه به میزان بودجه اقتصادی خود نوع خاصی از ایمپلنت را انتخاب می کند. حال اگر بخواهیم قیمت ایمپلنت را درسال ۲۰۲۲ بررسی کنیم، باید بدانیم که این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای دریافت قیمت به روز ایمپلنت دندان می توانید به لینک زیر مراجعه کنید که شامل انواع ایمپلنت و برند های متفاوت می باشد و تمامی قیمت ها به صورت مداوم در حال آپدیت است و قیمت ایمپلنت در سال ۱۴۰۰ نیز موجود است.

قیمت ایمپلنت

دستمزد جراح دندانپزشک ایمپلنت

بعضی از فاکتورهای موثر بر قیمت ایمپلنت نیز به عوامل دیگر مربوط می شود. مانند دستمزد دکتر جراح که در کشورهای مختلف دارای تفاوت می باشد. این دستمزد می تواند در هر سال فرق کند یا نسبت به شرایط هر بیمار متفاوت باشد.

قیمت روکش در سال ۲۰۲۲

پس از انجام ایمپلنت، شما به روکش متناسب نیازمند هستید. روکش های دندانی دارای انواع مختلفی می باشند که متناسب با نیاز شما مورد استفاده قرار می گیرند. همین انواع مختلف تفاوت قیمت را ایجاد می کنند.
برای مثال اگر شما دندانی را ایمپلنت کرده اید که قابل مشاهده می باشد بهتر است از روکش های زیر کونیا استفاده نمائید. زیرا روکش های زیر کونیا در کنار زیبایی بالا از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشند اما این روکش نسبت به روکش pfm از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
درمان های جانبی ایمپلنت

زمانی که شما قصد انجام ایمپلنت را دارید شاید نیاز باشد برخی درمان های جانبی را انجام دهید. این درمان های جانبی بر هزینه ایمپلنت شما افزوده می شود. برای مثال شاید شما نیاز به پیوند استخوان داشته باشید که هزینه این پیوند به طور مجازا از ایمپلنت محاسبه می شود.

قیمت انواع ایمپلنت

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه نهایی کاشت دندان ، نوع ایمپلنت انتخابی می باشد. شرکت های مختلفی در دنیا به تولید ایمپلنت دندان می پردازند که هر کدام دارای تکنولوژی خاص و مختص به خود می باشند که همین امر باعث شده است تا قیمت و کیفیت آن ها با یک دیگر متفاوت باشد.

هر بیمار با توجه به بودجه اقتصادی و شرایط درمانی خود نوعی ایمپلنت را انتخاب می کند. بهتر است در این زمینه از ایمپلنت های مرغوب استفاده نمائید زیرا ایمپلنت های غیر مرغوب می تواند باعث شکست درمان یا آسیب های غیر جبران شوند. حال میخواهیم ایمپلنت ها را با توجه به کشور سازنده بررسی کنیم. اما باید به این امر توجه کرد که هر کشوری می تواند دارای ایمپلنت های نامرغوب باشد. در این مقاله قصد داریم به صورت کلی کشور های سازنده ایمپلنت و قیمت انها را برسی کنیم.

قیمت ایمپلنت امریکایی

یکی از کشور های صنعتی است که دارای تکنولوژی های نوین و جدید می باشد. از همین رو در صنعت ایمپلنت سازی خود نیز از تکنولوژی های خاص و جدید استفاده می نمائید. این تکنولوژی ها می تواند تاثیر مناسبی در روند درمانی ایفاء کند. برای مثال شرکت ایمپلنت سازی زیمر یکی از شرکت های خلاق در استفاده تکنولوژی در ایمپلنت می باشد مانند استفاده از فلز ترابکولار در ایمپلنت های خود. اما باید گفت ایمپلنت های امریکایی از قیمت بالایی برخورد دار هستند که البته قیمت بالا در کنار کیفیت بسیار بالا کاملا قابل قبول می باشد. اگر بخواهیم به طور خلاصه درباره ایمپلنت های امریکایی صحبت کنیم می توان بگوییم ایمپلنت های به شدت قابل قبول و مناسبی هستند.

قیمت ایمپلنت سوئیسی

اگر بخواهیم کشوری را به عنوان پیشرو در صنعت ایمپلنت سازی معرفی کنیم قطعا سوئیس پیشرو ترین کشور در این حوضه می باشد. می توان گفت شرکت اشترومن که برای سوئیس می باشد با کیفیت ترین برند ایمپلنت سازی دنیا می باشد. بالاترین کیفیت در کنار به روزترین تکنولوژی های روز دنیا باعث شده اشترومن در این جایگاه قرار بگیرد. قیمت ایمپلنت های سوئیسی جزوء رده قیمتی بالا دسته بندی می شود اما قیمت را در کنار کیفیت باید مقایسه کرد که ایمپلنت های سوئیسی در این مقایسه کاملا سر بلند بیرون می ایند.

قیمت ایمپلنت اروپایی

کشور های اروپایی که در صنعت تولید ایمپلنت موفق عملکرد کرده اند شامل فرانسه ، سوئیس و آلمان و… می باشد که می توان گفت ایمپلنت کشور های اروپایی از نظر کیفیت ساخت و تکنولوژی از سطح خوبی برخوردار هستند.

999

اگر بخواهیم قیمت ایمپلنت های اروپایی را با کشور های دیگر مقایسه کنیم باید بگوییم از کشور های امریکایی و سوئیس قیمت پایین تری دارند. البته این امر دلیلی بر پایین بودن کیفیت ایمپلنت های اروپایی نمی باشد. از طرفی این نکته را باید در نظر داشته باشید در بین کشور های اروپایی نیز قیمت ها متفاوت می باشد برای مثلا: قیمت ایمپلنت المانی ممکن است با قیمت ایمپلنت فرانسه متفاوت باشد.

قیمت ایمپلنت کره‌ای

کره چند سال است که در صنعت تولید ایمپلنت فعالیت می کند. ایمپلنت های کره ای در ایران از محبوبیت بالای برخوردار می باشند. اگر بخواهیم ایمپلنت های کره ای را از نظر قیمت با دیگر کشور ها مقایسه کنیم باید بگوییم ایمپلنت های کره ای نسبت به سایر کشور ها از قیمت پایین تری برخوردار هستند. برای دریافت قیمت انواع ایمپلنت های کره ای و قیمت آن میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت ایمپلنت کره‌ای

اما این موضوع نشان دهنده کیفیت پایین ایمپلنت های کره ای نیست برعکس ایمپلنت های کره دارای کیفیت های خوبی می باشند. اما پیشنهاد می دهیم برای استفاده از ایمپلنت های کره ای از برند های شناخته شده این کشور استفاده نمائید.

قیمت ایمپلنت فوری

می توان گفت عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت فوری نیز بسیار مشابه ایمپلنت های معمولی می باشد. تفاوت ایمپلنت فوری بیشتر مربوط به مدت زمان به نتیجه درمان می شود. البته معمولا ممکن است مقداری ایمپلنت های فوری گران تر از ایمپلنت معمولی باشد. از طرفی شما باید نوعی پایه ایمپلنت ( فیکسچر) انتخاب کنید که بتوان در ایمپلنت های فوری استفاده کرد زیرا در ایمپلنت فوری به علت سریع انجام شدن مراحل درمان پایه ایمپلنت باید زودتر با استخوان فک جوش بخورد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.