کد مطلب: ۷۴۱۳۹۶

قیمت بلیط هواپیما گران‌تر می‌شود؟

قیمت بلیط هواپیما گران‌تر می‌شود؟

عضو کمیسیون عمران مجلس افزایش قیمت بلیط هواپیما را غیرمنطقی دانست و از دولت خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو کمیسیون عمران مجلس افزایش نرخ بلیط هواپیما را غیرمنطقی دانست و اعلام کرد هرزمان حقوق کارمندان متناسب با نرخ ارز بود می‌توانیم بلیط هواپیما را گران کنیم.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مگر متناسب با نرخ ارز ، دستمزد و درآمد صنوف و اقشار مختلف جامعه افزایش پیدا می‌کند که امروز ایرلاین‌ها درخواست دارند تا قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا کند؟

غلامرضا شریعتی با اشاره به درخواست ایرلاین‌ها برای افزایش قیمت بلیط هواپیما، بیان کرد: اگر بنا باشد با افزایش قیمت ارز قیمت همه بخش‌ها افزایش پیدا کند پس باید دستمزد در تمام بخش‌ها نیز افزایش پیدا کند. اگر دولت قصد دارد درخواست ایرلاین‌ها را بپذیرد پس باید افزایش حقوق مردم را نیز بپذیرد. این منطق اساسا غلط است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر دولت متناسب با افزایش نرخ ارز دستمزد و درآمد همه اقشار و صنوف را بالا برد آنگاه اشکال ندارد که قیمت بلیط هواپیما نیز گران شود. این استدلال‌ها هیچ مبنا و منطقی ندارد. بنده به عنوان نماینده مجلس به شدت با افزایش قیمت‌ها مخالف هستم. باید به شدت با این درخواست‌های غیرمنطقی مخالفت کرد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مگر در کشور ما دستمزدها و سایر خدمات بر اساس نرخ ارز پرداخت می‌شود که حالا که ارز بالا رفته ما نرخ خدمات و کالاها را افزایش دهیم؟ مگر چند درصد از نرخ کالاها و خدمات در کشور به نرخ ارز وابسته است؟ این درخواست‌ها غیر منطقی بوده و هیچ مبنایی ندارد. مجلس قطعا مقابل این درخواست‌های غیر منطقی خواهد ایستاد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.