کد مطلب: ۴۳۱۵۸۱

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۱/۳۰

گرانی ۹ میلیون تومانی پژو پارس دوگانه‌سوز در یک روز +جدول قیمت‌ها

گرانی 9 میلیون تومانی پژو پارس دوگانه‌سوز در یک روز +جدول قیمت‌ها

درحالی که روز گذشته بازار خودرو ثبات را تجربه کرده بود اما امروز گرانی به تمام خودروها سرایت کرده و نوسان چند میلیون تومانی را بدنبال داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز چهارشنبه 30 بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

پس از آنکه بازار خودرو یک روز را بدون نوسان پشت سر گذاشت، امروز تمامی خودروهای مورد بررسی در این گزارش درگیر گرانی شدند. این افزایش قیمت‌ها که از یک میلیون و 400 هزار تومان آغاز شده به 12 میلیون تومان هم می‌رسد.

قیمت‌‌های امروز بازار خودرو در حالی افزایش یافته است که پیش از این روحانی در نشست روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه(امروز) هیات دولت گفته بود که از لحاظ تولید خودرو، الان ۱۰۰ درصد و ۱۴۰ درصد تحویل خودرو رشد پیدا کرده است.

30 1 1

قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ 30 2 1 قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ 30 3 1 قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بخداعمدا گرون میکنن چون میخوان این پیام را به رییس جمهوربدن که ماباتوسرلجبازی داریم ایرادی نداردمردم بیشترشماهارامیشناسن