کد مطلب: ۴۹۶۰۸۷

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۲ آذر چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 12 آذر چقدر بود؟

قیمت دلار در جهت افزایشی قرار گرفته است و دیروز ۷۰۰ تومان رشد کرد. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 12 آذر 99 چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار دیروز ۷۰۰ تومان رشد کرد. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 12 آذر 99 چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در یازدهمین روز مهرماه، دلار ۷۰۰ تومان رشد کرد و با عبور از مرز ۲۶ هزار تومان به قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

گروهی باور دارند، بازار در تعطیلات به‌دلیل حجم کم معاملات کاهشی شده بود و اکنون در آستانه پایان تعطیلات کرونایی، عده‌ای خریدهای خود را آغاز کرده‌اند. به‌عنوان مثال، آن‌ها عنوان می‌کنند که حواله‌کاران، سعی می‌کنند خریدهای خود را انجام بدهند و همین مساله زمینه‌ساز رشد قیمت دلار شده است.

دیروز اسکناس آمریکایی ۷۰۰ تومان رشد کرد و ساعت ۳ بعدازظهر به ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید. عده‌ای باور داشتند، رشد نرخ حواله درهم به بالای ۷هزار و ۲۰۰ تومان زمینه‌ساز رشد قیمت دلار شد و گروهی هم بر افزایش ارزش این ارز در هرات افغانستان تاکید می‌کردند.

فضای هیجانی در بازار دیروز بالا بود و ممکن است پس از ساعت ۳ بعدازظهر قیمت‌های دیگری هم در بازار سکه و دلار در فضای غیررسمی به ثبت رسیده باشد که نوسانات روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دست خود دولت در کار چطور پایین امدن روزی صد تومان حتی یه تومان هم بود که پایین امد ولی یه روز نهصد تومان بالا رفت مگه چنین چیزی میشه البته که دولت نخواد نمیشه

  • ناشناس

    کاره خوده دولته

  • ناشناس

    خدایاشکرت

  • ناشناس

    وقتی از ۳۴۰۰۰ امد ۲۴۰۰۰ حالا ۷۰۰ تومن رفته بالا چیز مهمی نیست که بهتر که رفت بالا برای من اصلا مهم نیست پایین بیاد یا بالا

  • حسن

    اینا شایعه هست سوال شود دیروز چقدر داار خرید وعروش شد
    اونایی که دلار عمده دارن وبازار نیست حتی با ۲۰ تومان هم آبشون کنند ماتم گرفتن اوقت بعضی از افزایش قیمت دلار حرف میزنن
    دوهفته دیگر دلار ببن ۱۲ ت۱۵ تومان است شک نکنید

  • Perstod

    دلار از یکشنبه تا 4 شنبه دستوری بالان ختی انس هم که برگشت بالای 1800 باعث پیشرفت این موضوع شده ولی از 5 شنبه نزولی میشه دولت بفروشه دلالا هم که خریدن همه رو کنن حداقل تا دلار 27 انتظار داریم ولی فردا نزولیه حداقل تا یک شنبه 23 رو داریم یا نهایتش 2شنبه..خریدن خیلی ریسکش بالاست..

    • ناشناس

      مجلس دنبال کارهای جناحیه. دولت که مدیریت نداره و فقط به فکر روزمره گی هست و میخواد هزینه بی تدبیری خودش رو از ملت بگیره و یاد گرفته با دلار ، بورس و طلا ، ملت رو سرکیسه کنه. مردم هم مغبون همیشگی. خلاصه مسئولین هم به فکر آتیه خودشون هستند . حالا هی بگو مرگ بر فلانی ،مرگ بر بهمانی. آخه این چه بساطی ایه.

  • کلی

    نخریر پاین میاد

  • ناشناس

    همه مسخره بازی ها دست خودشون هست.
    اشتباه نکنید و خرید به هیچ عنوان چون نزول تا۱۲ تومن صد در صد شک نکنید.

  • ناشناس

    چیزی که مشخص دولت برای خودش و دورو وری هاش دلار ۴۲۰۰.و فقط برای من امسال ما دلار ۲۵پس تا وقتی این برای دولت مهم نیست ارزان شدن دلار