کد مطلب: ۵۳۶۲۱۴

قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

اولین قیمت دلار در صرافی‌ملی، سامانه سنا، بازار متشکل ارزی کاهشی بود با این حال در بازار آزاد نرخ به دنبال معاملات پشت خطی شب گذشته به کانال ۲۲ هزار تومانی بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح روز شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۲ هزار و ۲۵۰ تومان گزارش شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته کاری نیز نرخ این ارز ۲۲ هزار تومان برای فروش و ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای خرید بود.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با با ۴۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز قبل، ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان برای فروش و ۲۱ هزار و ۳۷۰ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۴۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۱ هزار و ۵۸۶ تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان روز یک‌شنبه ۲۱ هزار و ۸۴۳ تومان بود، صبح امروز نیز۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ اعلام شده برای معاملات در سامانه نیما تا این ساعت به ۲۱ هزار و ۹۷۵ تومان برای خرید و ۲۲و ۷۹۴ تومان برای فروش رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن کلیدیان زاد

    دلار اقا دلاره جان پدر مادرت جان جدت جان لینکلن بیا پایین ما ملت مظلوم فقیر و ذلیل ایرانی به گدایی افتاده ایم پایین بیا پایین تر هم بیای به جون لینکلن دعا میکنیم و برای سلامتی و طول عمر بایدن هم دعا میکنیم ولی بایدبیایی پایین فهمیدی؟ خیلی کمتر بشو مثلا به ده هزارتومن هم راضی هستیم باشه؟

  • ناشناس

    ان شالله قیمت دلار با مخ بخوره زمین (که البته شکی درش نیست که این اتفاق هم میوفته، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!)

    • ناشناس

      دوست عزیز یا سن پایینی داری و بی تجربه ای یا بسیار ساده

  • ایرانی همیشه در صف

    سلام.ملت همیشه در صف وقهرمان …حالا چرا قهرمان چون زیر این بار گرونی اگر قهرمان وزنه برداری هم بود کمرش خم میآورد و دچار پارگی بد ى میشد.خلاصه دوستان قهرمان اگه دلار بیچاره هم بخواهد بهحال و روز ما ملت قهرمان رحمش بیا یه نگران نباشید برادرن همیشه در صحنه که در خانه ملت به کسب و کار مشغول هستندنمی گذارند که دلار سقوط کنه چون میگویند که ملت نباید در رفاه باشند و رفاه برای
    ملت قهرمان خوب
    نیست و باید همیشه اینطعم گرانی را از یادشان نرود خلاصه خیلیها هستند که با رای شما میروند سر کسبوکار ومشغول کسب و کار میشوند و بجای حمایت از ملت میشوند کاسبان تحریم و دلار و حمایت خوبی از آقای دلار میکنند.سعی کنید زودتر کاندیدای موردنظرتان را که به امور دلار و بیتکوین وارد هستند به خانه ملت بفرستید یادتانرود

  • ایرانی همیشه در صف

    . علی برکت الله .

  • مسعود

    وقتی پایین میایی یه دفه دیگه جو نشی خیلی بری بالا!! باشه؟؟