کد مطلب: ۷۵۱۱۱۱

قیمت دلار توافقی امروز ۲۸ دی ۱۴۰۱

قیمت دلار توافقی امروز 28 دی 1401

قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۲۸ دی در بازار اعلام شد. قیمت دلار توافقی در نوسان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ جدیدترین قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه اعلام شد.

بازار متشکل امروز شاهد رشد قیمت دلار بود .قیمت دلار امروز در بازار متشکل ارزی نسبت به روز گذشته بالا رفت.نرخ دلار متشکل امروز با 39 هزار و 414 تومان معامله شد.

قیمت دلار توافقی امروز ۲۸ دی

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار در بازار متشکل
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۹,۴۱۴ ۴۱۶ ۱.۰۵ 11:28
۳۸,۹۹۸ ۲۶۹ ۰.۶۸ روز قبل
۳۸,۷۲۹ ۶۲ ۰.۱۶ ۲ روز پیش

آلارم اروپایی دلار را گران کرد

امروز بازیگران ارزی بدون در نظر گرفتن حجم معاملات و اخبار داخلی، به سیگنال‌های بین‌المللی توجه بیشتری داشتند و مهمترین آلارم بازار دلار را، تصمیم پارلمان اروپا برای قطعنامه‌های جدید علیه ایران می‌دانند.

به نظر می‌رسد با وجود افزایش محدود قیمت دلار، اما معامله‌گران حرفه‌ای تمایلی به عرضه دلارهایشان ندارند و با افزایش تنش‌های بین‌المللی، تمایل به خرید و حفظ سرمایه بیشتر شده است.

امروز سه‌شنبه ۲۷ دی، دامنه نوسانات دلار و یوروی توافقی در معاملات بازار متشکل ارزی نیز برداشته شد. تحلیلگران بازار معتقدند، با این اقدام از حجم تقاضا‌‌های کاذب موجود در بازار کاسته می‌شود.

با توجه به نوسانات امروز قیمت دلار فعالان بازار معتقدند، در ۲ روز پایانی هفته اتفاق خاصی در بازار رخ نمی‌دهد و دلار در یک بازه محدود، تغییرات قیمتی خود را به ثبت می‌رساند.

دیروز قیمت دلار در بازار معاملات تهران با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان باز شد و در آخرین معامله نقدی نیز با قیمت ۴۱ هزار و ۷۲۰ تومان بسته شد. روند معاملات فردایی نیز در همین محدوده با اندکی افزایش روبروست و به کانال ۴۲ هزار تومان ورود نکرده است.

بازارهای موازی نیز روند افزایشی محدودی مانند تهران داشتند. دلار سلیمانیه، با اندکی اختلاف قیمت از تهران‌، با نرخ ۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد و دلار هرات نیز که از معاملات فردایی محروم شده با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰ تومان در حال معامله است. درهم امارات امروز به قیمت ۱۱ هزار و ۵۶۰ تومان معامله شد.

دیروز قیمت دلار با روند افزایشی آغاز به کار کرد و در کانال ۴۱ هزار تومانی معامله شد. سیگنال‌های بین‌المللی یکی از عوامل آب شدن نرخ دلار است. فعالان بازار معتقدند قصد دولت کاهش نرخ نیست بلکه تثبیت در کانال جدید است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.