کد مطلب: ۴۰۷۱۱۱

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت سیب‌زمینی ارزان شد

قیمت سیب‌زمینی ارزان شد

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان می‌گوید: قیمت سیب‌زمینی در نیمه دوم سال ارزان‌تر از روزهای نخست سال شد؛ دلیل آن نیز عرضه زیاد این محصول است. البته این طور نیست که سیب‌زمینی کشاورزان سر زمین‌ها رها شده باشد.

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان به تجارت‌نیوز گفت: قیمت سیب زمینی در نیمه دوم سال ارزان‌تر از روزهای نخست سال شده است؛ دلیل آن نیز عرضه زیاد این محصول است. البته این طور نیست که این محصول سر زمین‌ها رها شده باشد؛ چرا که امسال سیب زمینی بسیار گران‌تر از سال گذشته فروخته شد.

اسدالله کارگر افزود: البته تا چندی پیش رها شدگی گوجه فرنگی سر زمین‌ها را شاهد بودیم؛ به طوری‌که هر کیلو گوجه فرنگی به قیمت 500 تا 600 تومان فروخته می‌شد، قیمت ارزان این محصول باعث می‌شد باغداران و کشاورزان این محصول را سر زمین رها و از برداشت آن صرف نظر کنند؛ چرا که برداشت گوجه آن هم به قیمت 500 تا 600 تومان دیگر مقرون به صرفه نبود.

او با اشاره به افزایش یک باره قیمت سیب زمینی اظهار کرد: قیمت سیب زمینی در نیمه دوم سال به دلیل آزاد شدن صادرات گران شد؛ در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب زمینی بین دو تا سه هزار تومان است. در حقیقت نوسان در تصمیم‌گیری‌ها باعث تنش قیمت محصولات در بازار می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام قیمت سیب زمینی از سر زمین زیر ۱۰۰۰تومان است پول کارگر نمیشه چرا میگد کیلویی دو تا سه هزار است

  • ناشناس

    با این اوضاع هیشکی سیب زمینی به بازار نمیده وضع مملکت خرابه همه چی گرون شده حالا سیب زمینی چرا ارزونه

  • ناشناس

    سیب زمینی ارزونه چرا با این وضع گرونی

  • ناشناس

    این چه وعظی اخه مگ ما کشاورزا چ گناهی کردیم.آقایان مسعول ب فکر ما باشید.خدا رو خوش میاد…

  • امیر

    بخدا بهترین سیب ودارم تو قروه کردستان خریداراومده میگه ۱۴۰۰ بخدا اگه تو سطل اشغال بریزم نمیدم مگه ما چه گنهای کردیم اخه هاااا