کد مطلب: ۴۸۶۳۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

طلا مجددا گران شد / قیمت طلا و سکه امروز اول آبان ۹۹

طلا مجددا گران شد / قیمت طلا و سکه امروز اول آبان 99

قیمت طلا در روز چهارشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید هم به 14 میلیون و 298 هزار تومان رسیده بود. اما این قیمت‌ها امروز، پنجشنبه اول آبان ماه چقدر شده‌اند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در روز پنجشنبه اول آبان ماه تا ساعت 16 با 63 هزار تومان معادل حدود 5 درصد افزایش به یک میلیون و 350 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه تمام طرح جدید نیز طبق همین اعلام اتحادیه طلا و جواهر تا ساعت 16 با 852 هزار تومان معادل 6 درصد افزایش به 15 میلیون و 150 هزار تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مگه اصلا ارزان شد ک مجدداً گران بشه عجب بابا عـعععععععععععججججبببببببببب

  • ناشناس

    مرده شور هر چی سکه وطلا است ببرن دو ماه پیش ۴تا نیم سکه خریدم اینقدر حرص خوردم که آخر رفتم فروختم شماها این مردم بیچاره و بدبخت کردین همه را کردین دلال فاصله ،طبقاتی ایجاد کردین از زمین تا آسمان یادم تو ۱۷ یا ۱۸ سالگی به جای اینکه از زندگی لذت ببرم مسابقه کنکور را انداخته بودین الانم مسابقه سکه وطلا و مسکن را انداختین همه را عصبی و افسرده کردین من کم مونده بود سر چند تا سکه زندگیم خراب بشهکاش یک روز مسابقه احسان و خوبی و شاد زندگی کردنوعدم وابستگی به زیور آلات دنیارو بیافتد من دیگه توانایی تحمل زندگی پر از اضطراب را ندا رمبابا خوب خونه ندارم مستاجر میمونم ماشین ندارم مهم نیست پیاده رفت وآمد میکنم زیاد نمی خورم خوب کم میخورن ولی میخوام شاد زندگی کنم میخوام از ته دلم بخندم جوانها ول کنید این همه خود خوری را زندگی خیلی زیباست به تغذیه تون برسید کتاب بخوانید موبایلاتون خاموش کنید به نظر من بیخبری بهترین کار در این دنیای کثیف