کد مطلب: ۵۰۰۵۵۷

ورود سکه به کانال ۱۱ میلیون / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز اول دی ماه ۹۹

ورود سکه به کانال 11 میلیون / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز اول دی ماه 99

دیروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و 77۰ هزار تومان رسید. اما آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز اول دی ماه 99 چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۳۰ آذر با 5,100 تومان افزایش، یک میلیون و 137 هزار تومان معامله شد.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: با پایان معاملات هفته گذشته نفت در جهش به 1900 دلاری شدن ناکام ماند؛ اما توانست این محدوده را لمس کند. به گفته کارشناسان، به نظر می‌رسد بازار طلا سال را با عملکرد قوی به پایان می‌برد؛ به‌طوری‌که قیمت‌ها مقاومت ۱۹۰۰ دلار را تست می‌کنند. ممکن است نوسان شدیدی را در هفته آینده شاهد باشیم؛ اما عوامل بنیادین مثبت برای طلا به قوت خود باقی می‌مانند.

از طرفی فضا در بازار طلا به شکل محسوسی تغییر کرده؛ زیرا قیمت این فلز گرانبها برای چند روزی این این مرز حمایتی نوسان کرده است. این فلز ارزشمند اواسط هفته گذشته پس از نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا با افزایش جذابیت همراه شد. بهای هر اونس طلا در معاملات روز جمعه برای تحویل فوری با 2/ 0 درصد کاهش، به ۱۸۸1 دلار و ۴9سنت بسته شد.

ورود سکه به کانال 11 میلیون

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، یکشنبه ۳۰ آذرماه ۹۹ به ۱۱ میلیون و 77۰ هزار تومان رسید که کاهش محدودی را در مقایسه با روز شنبه نشان می‌داد. همچنین بهای نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز مانند قطعه بزرگ‌تر اندکی کاهش داشتند. نیم سکه ۶ میلیون و 200 هزار تومان که کاهش 50 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

ربع‌سکه ۴ میلیون و 200 هزار تومان فروخته شد که آنهم 50هزار تومان کاهش را در مقایسه با معاملات روز شنبه نشان می‌دهد. سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان تعیین شده است. به این ترتیب در حالی سکه در آذر ماه رشد 4/ 0 درصد را ثبت کرد که در مقیاس سه ماهه با افت 2/ 10 درصدی مواجه شد. سکه در ماه گذشته از نوسانات کاهشی دلار در بازار داخلی تاثیر بیشتری پذیرفته است.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مردم ازکسادی بازار خسته شدن.خدا لعنت که مردم ایران را نابود کردید..