کد مطلب: ۳۰۰۳۰۲

قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود

قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود

در حالی که انتشار آمارهای ضعیف‎‌تر از حد انتظار از قیمت مصرف کننده در آمریکا، احتمال شتاب گرفتن سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو را کاهش داده است، قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود.

در حالی که انتشار آمارهای ضعیف تر از حد انتظار از قیمت مصرف کننده در آمریکا ، احتمال شتاب گرفتن سیاست های انقباضی فدرال رزرو را کاهش داده است، قیمت طلا امروز با افزایش مواجه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1203 دلار و 55 سنت رسید. قیمت فلز زرد دیروز به بالاترین رقم از 28 اوت یعنی 1212 دلار و 65 سنت رسید، اما در پایان معاملات روزانه 0.4 درصد افت کرد. قیمت طلا از ابتدای هفته جاری تاکنون 0.7 درصد افزایش یافته و در مسیر اولین رشد هفتگی در طی 3 هفته گذشته قرار دارد.

قیمت طلای آمریکا نیز امروز در رقم 1208 دلار و 50 سنت تقریبا ثابت بود.

قیمت مصرف کننده در آمریکا در ماه اوت کمتر از حد انتظار افزایش داشت، زیرا کاهش قیمت خدمات درمانی و پوشاک افزایش قیمت بنزین و اجاره بها را خنثی کرد. انتشار آمارهای ضعیف از رشد قیمت مصرف کننده پس از آن منتشر شد که آمارهای ضعیفی از میزان عمده فروشی در این کشور منتشر شده بود. انتظار می رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در نشست ماه سپتامبر خود بالا ببرد. بالا رفتن نرخ بهره موجب کاهش جذابیت سرمایه گذاری در بازار طلا می شود.

مقامات چینی از دعوت واشنگتن برای برگزاری دور جدید مذاکرات تجاری استقبال کرده اند. اما دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جدید ترین توئیت خود نوشته آمریکا برای توافق با چین تحت هیچ فشاری نیست. این موجب کاهش سطح انتظارات مثبت بازار از نتیجه این مذاکرات شده است.

دولت ترامپ در حال آماده کردن فهرست نهایی 200 میلیارد دلار کالای چینی است که قرار است طی روزهای آینده بر آنها تعرفه اعمال شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.