کد مطلب: ۵۱۰۵۵۲

قیمت سکه افزایش یافت / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۹ بهمن ۹۹

قیمت سکه افزایش یافت / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز ۹ بهمن ۹۹

قیمت سکه کانال ۱۰ میلیون و ۵۹۰‌ هزار تومان را به‌دست آورد که افزایش ۲۵۰ هزار تومانی را در مقایسه با روز کاری قبل نشان می‌دهد. آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز چهارشنبه ۸ بهمن با ۹,۲۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: قیمت اونس طلا در معاملات روز چهارشنبه در آستانه تصمیم پولی فدرال‌رزرو آمریکا و در حالی‌که سرمایه‌گذاران در انتظار تصویب بسته محرک مالی جدید بزرگ‌ترین اقتصاد جهان هستند‌ و همچنین تحت‌تاثیر قوی‌شدن ارزش دلار،کاهش پیدا کرد.

در بازار معاملات آمریکا، هر اونس طلا (ساعت ۱۹ و۴۵دقیقه به وقت تهران) ۱۸۴۹دلار معامله شد. بهای معاملات این بازار روز سه‌شنبه، در ۱۸۵۰ دلار و ۹۰ سنت بسته شده بود.

در صورتی‌که رئیس بانک‌مرکزی آمریکا همچنان موضع سیاست پولی فوق‌تسهیلی خود را حفظ کند و تمایلی به تحکیم آن نشان ندهد، از صعود قیمت طلا تا سطح ۱۸۸۰ دلار حمایت خواهد شد، اما اگر وی نسبت به روند احیای اقتصادی ابراز خوش‌بینی کند، قیمت طلا ممکن است تا سطح ۱۸۰۰ دلار عقب‌نشینی کند.

قیمت سکه افزایش یافت

طی روز‌های اخیر قیمت سکه و طلا نوسانات بسیاری را تجربه کرده و حرکتی پایداری نداشته است. قیمت طلا و سکه همانند دلار برخلاف روند روز سه‌شنبه صعودی شدند و افزایش قیمت را تجربه کردند.

با وجود اینکه اونس‌طلا نیز با ضعف زیاد، در سطح ۱۸۴۰ دلار باقی ماند اما نرخ دلار افزایش نسبتا خوبی را در روز گذشته داشت که در نتیجه افزایش قیمت دلار، قیمت سکه کانال ۱۰ میلیون و ۵۹۰‌ هزار تومان را به‌دست آورد که افزایش ۲۵۰ هزار تومانی را در مقایسه با روز کاری قبل نشان می‌دهد.

با توجه به تغییرات زود‌هنگام بهای سکه و طلا در روز‌های گذشته نمی‌توان گفت که نوسانات افزایشی و کاهشی قیمت‌های این روز‌ها در بازار مسکوکات طلا پایدار هستند نوسانات بسیار زیادی در بازار وجود دارد اما چندان تمایل نزولی نیز در بازار دیده نمی‌شود.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.