کد مطلب: ۳۴۱۵۴۸

قیمت طلا و ارز در بازار امروز یکشنبه

قیمت طلا و ارز در بازار امروز یکشنبه

بازار طلا و سکه امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات بهای جهانی طلا تنها متاثر از قیمت دلار بود که بهای طلا و سکه با افزایش نسبی روبرو بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات نسبی بهای ارز در بازار تغییر محسوسی نداشت. قیمت هر اونس طلا در اولین هفته سال 2019 به 1285.8 دلار رسید.

طبق اعلام خبرگزاری موج، در بازار غیر رسمی امروز (۱۶ دی ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۰،۶۰۰ تومان گزارش شده است.

صرافی ملی، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۰،۴۹۵ تومان و ۱۰،۵۴۵ تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب ۱۲،۴۵۰ تومان و ۱۲،۵۰۰ تومان اعلام کرد.

همچنین، نرخ رسمی یورو در بانک مرکزی ۴،۷۷۷ تومان تعیین شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از خبرگزاری موج، قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز (۱۶ دی ۱۳۹۷) ۱۲،۳۵۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید سه میلیون و 690 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 570 هزار تومان است که سکه طرح جدید نسبت به روز دیروز با رشد 50 هزار تومانی را تجربه کرد.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش 3 هزار تومانی، 334 هزار و 732 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، یک میلیون و 900 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 200 هزار تومان و 650 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.