کد مطلب: ۳۳۴۹۱۳

دبیر اتحادیه طلا و جواهر طلا تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در هفته جدید

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در هفته جدید

دبیر اتحادیه طلا و جواهر طلا تهران می‌گوید: از روز پنج‌شنبه تا امروز قیمت هر گرم طلا حدود دو تا سه درصد ارزان شد. هرچند که این روزها با نوسانات جزئی قیمت طلا و سکه روبه‌رو هستیم اما به نظر می‌رسد تا پایان هفته جاری نرخ طلا و سکه روند افزایشی نداشته باشد.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر طلا تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا در هفته جاری چه خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: در بودجه سال 97 قیمت دلار به نرخ 8 هزار و 500 تومان تعیین شده است. به نظر می‌رسد با تصویب این لایحه در مجلس قیمت طلا و سکه هم تا پایان هفته روند کاهشی داشته باشد.

نادر بذرافشان افزود: طی یک ماه اخیر نظارت بانک مرکزی در بازار ارز ثبات قیمت طلا و سکه را به همراه داشته است. ادامه این نوع سیاست‌ها توسط نهاد پولی کشور به تداوم ثبات قیمت‌ها خواهد انجامید.

قیمت طلا و سکه در بازار

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: از روز پنج‌شنبه تا امروز قیمت هر گرم طلا حدود دو تا سه درصد ارزان شد.

او تصریح‌ کرد: در نخستین روز از معاملات طلا و سکه، فعالان از کمبود تقاضا در بازار خبر دادند. همین موضوع باعث شد قیمت دلار از 10 هزار و 400 تومان به 10 هزار و 200 تومان برسد. سکه هم امروز نسبت به آخرین روز معامله، یعنی روز پنج‌شنبه با کاهش 50 هزار تومانی همراه است و همچنین هر گرم طلا هم 8 هزار تومان ارزان شد.

بذرافشان گفت: از روز پنج‌شنبه تا امروز قیمت هر گرم طلا حدود دو تا سه درصد ارزان شد. هرچند که این روزها با نوسانات جزئی نرخ طلا و سکه روبه‌رو هستیم اما به نظر می‌رسد تا پایان هفته جاری نرخ طلا و سکه روند افزایشی نداشته باشد. البته ممکن است با تصویب لایحه بودجه، قیمت طلا و سکه دو درصد ریزش را به دنبال داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.