کد مطلب: ۵۸۳۲۷۳

قیمت طلا و سکه امروز ۶ مهر / روند صعودی قیمت‌ها در بازار امروز

قیمت طلا و سکه امروز ۶ مهر / روند صعودی قیمت‌ها در بازار امروز

در بازار امروز سکه امامی نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۴ هزار تومان افزایش، ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان افزابش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اونس طلای جهانی امروز به ۱۷۵۱ دلار رسید که نسبت به روز گذشته، ۰.۰۹ درصد کاهش یافت.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز در کم‌ترین نرخ به یک میلیون و ۱۴۲ هزار تومان رسید.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش،چهار میلیون و ۹۸۷ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه در بازار امروز در با قیمت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال مقاومت است.

55 17

نگاه سکه به مرزهای اونس جهانی

رشد قیمت دلار در روز یکشنبه موجب شد سکه امامی ‌نیز در کانال ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی پایدار باقی بماند و به سوی حمایت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی حرکت نکند. در دومین روز هفته، سکه ۳۰ هزار تومان رشد را به ثبت رساند و به بهای ۱۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسید.

تردید معامله‌گران طلا

در هفته جاری آمارهای اقتصادی زیادی منتشر خواهد شد اما به نظر می‌رسد توجه بازار به سخنرانی‌‌‌های رئیس فدرال رزرو و رئیس بانک مرکزی اروپا در رابطه با سیاست‌‌‌های پولی و برنامه‌‌‌های اشتغال خواهد بود. بنابراین بهای اونس طلا در بازار جهانی روز گذشته تغییرات چندانی را به خود ندید و در محدوده مقاومت فنی ۱۷۵۰دلار نوسانات ناچیزی را پشت سر گذاشت.

به گفته برخی فعالان بازار طلا هر گونه صحبت در مورد چشم‌انداز اقتصادی یا سیاست پولی می‌تواند حرکت چشمگیر طلای جهانی برای هفته‌‌‌های آتی را رقم بزند. همچنین کارشناسان اذعان دارند که بازار طلا ممکن است این هفته با فشار فروش معامله‌گران روبه‌رو شود و با افزایش بازده خزانه‌داری و تقویت دلار آمریکا به دنبال اعلامیه خوش‌بینانه فدرال رزرو، قیمت طلا ممکن است در معرض آزمایش سطح ۱۷۰۰ دلار نیز قرار بگیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.